Основними завданнями відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Головного управління юстиції у Чернівецькій області (далі – Відділ) є:
забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
підготовка пропозицій щодо формування та реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
організовує роботу, пов’язану із забезпеченням діяльності у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
реалізує заходи з підвищення кваліфікації працівників реєстраційних служб районних, районних у містах,міських (міст обласного значення), міськрайонних управлінь юстиції (далі –управління юстиції) у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
здійснює контроль за організацією роботи реєстраційних служб управлінь юстиції у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
забезпечує реєстраційні служби управлінь юстиції бланками та іншою документацією, яка використовуються у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, готує для подачі Укрдержреєстру звіти щодо витрачання бланків та іншої документації;
вносить пропозиції начальнику реєстраційної служби головного управління юстиції щодо удосконалення роботи реєстраційних служб управлінь юстиції у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
узагальнює практику застосування законодавства у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно,готує пропозиції щодо його вдосконалення, усунення суперечностей між актами законодавства та заповнення прогалин у ньому;
здійснює інші заходи щодо підвищення ефективності роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
Відділ з метою організації своєї діяльності:
бере участь у навчальних заходах(семінари, лекції, тренінги, тощо), організованих Укрдержреєстром, а також організовує роботу у реєстраційній службі головного управління юстиції щодо проведення навчальних заходів (семінари, лекції, тренінги, тощо) у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, проводить стажування працівників у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
за дорученням Укрдержреєстру, начальника реєстраційної служби головного управління юстиції проводить або бере участь у проведенні перевірок реєстраційних служб територіальних управлінь юстиції, здійснює контроль за організацією їх роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
подає начальнику реєстраційної служби головного управління юстиції пропозиції до проекту штатного розпису та кошторису на утримання Відділу;
забезпечує розгляд звернень народних депутатів, громадян та запитів на публічну інформацію з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.