ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ СЕКТОРУ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Основними завданнями сектору є:
- забезпечення захисту прав людини і громадянина у визначеній сфері діяльності;
- підготовка пропозицій та участі в роботі із вдосконалення законодавства відповідно до своєї компетенції;
- організаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності міського та районних управлінь юстиції їх структурних підрозділів та підвідомчих установ.
Сектор матеріально-технічного забезпечення відповідно до покладених на нього завдань:
- забезпечує належне утримання та експлуатацію службових приміщень, організовує технічне обслуговування засобів зв’язку;
- організовує роботу та правильне використання автомобільного транспорту структурними підрозділами Головного управління юстиції;
- організовує роботу з прийому, збереження і відпуску товарно-матеріальних цінностей зі складу;
- здійснює контроль за зберіганням та ефективним витрачанням матеріальних цінностей у підпорядкованих органах та установах юстиції;
- вивчає потреби, укладає договори пов’язані з господарською діяльністю Головного управління юстиції у Чернівецькій області, Чернівецького міського та районних управлінь юстиції, відділів державної виконавчої служби, відділів реєстрації актів цивільного стану громадян, державних нотаріальних контор;
- організовує замовлення кошторисно-технічної документації на капітальний та поточний ремонт приміщень та здійснює контроль за його проведенням;
- організовує роботу щодо поліпшення умов праці працівників управління, установ системи органів юстиції.