АРХІВ НОВИН | « | Травень 2025 р. | » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
1 |
|
Відділ кадрової роботи та державної служби |
ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ КАДРОВОЇ РОБОТИ ТА ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
Основними завданнями відділу є:
- участь у забезпеченні реалізації державної правової політики, сприяння розвитку системи надання правової допомоги з метою реалізації прав і свобод громадян, захисту законних інтересів фізичних та юридичних осіб;
- організація роботи з кадрами в апараті управління, районних, міському управліннях юстиції та підвідомчих установах;
- документальне оформлення проходження державної служби та трудових відносин;
- задоволення потреби в кваліфікованих кадрах та їх ефективне використання;
- заохочення працівників до службової кар’єри, забезпечення їх безперервного навчання;
- здійснення аналітичної і методичної роботи з кадрового менеджменту;
- забезпечення захисту прав людини і громадянина у сфері трудових відносин.
Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
- забезпечує реалізацію держаної політики з питань кадрової роботи та державної служби в апараті, міському та районних управліннях юстиції, узагальнює практику роботи з кадрами, вносить начальнику Головного управління юстиції пропозиції щодо її вдосконалення;
- разом з іншими структурними підрозділами управління та підпорядкованими установами розробляє річні плани роботи з кадрами, формує замовлення на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації державних службовців та начальників міського і районних управлінь юстиції, забезпечує укладання відповідних угод із закладами освіти;
- здійснює організаційне, методичне та інформаційне забезпечення кадрової роботи та державної служби в апараті, міському та районних управліннях юстиції;
- здійснює контроль за роботою міського і районних управлінь юстиції щодо організації та ведення кадрової роботи та державної служби;
- веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань, аналізує якісний склад державних службовців апарату та начальників міського і районних управлінь юстиції;
- проводить роботу з резервом кадрів апарату і керівного складу територіальних управлінь юстиції та здійснює організаційно-методичне керівництво з питань формування кадрового резерву, аналізує та узагальнює практику формування кадрового резерву в структурних підрозділах та підпорядкованих йому установах, вносить начальнику управління пропозиції щодо її вдосконалення;
- вносить пропозиції начальнику управління про зарахування до кадрового резерву державних службовців при плануванні періодичного переміщення по службі (ротації);
- здійснює організаційно-методичне керівництво територіальними управліннями юстиції, готує методичні матеріали з питань кадрової роботи та державної служби;
- у межах своєї компетенції готує розпорядчу документацію, яка є обов’язковою для виконання працівниками апарату, міським і районними управліннями юстиції та іншими органами юстиції;
- визначає разом з іншими структурними підрозділами управління особисті, професійні, ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад в апараті, попереджає їх про встановлені законодавством обмеження, пов’язані з прийняттям на державну службу та проходженням державної служби, ознайомлює із Загальними правилами поведінки державного службовця, контролює добір і розстановку кадрів в апараті та підпорядкованих установах;
- приймає від претендентів на посади державних службовців відповідні документи та подає їх на розгляд конкурсної комісії, здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору;
- розглядає та вносить начальнику управління пропозиції щодо проведення стажування кадрів на посадах державних службовців, готує разом з відповідними підрозділами документи для організації стажування, здійснює контроль за його проведенням;
- готує матеріали про призначення на посади та звільнення з посад працівників апарату та керівників підпорядкованих установ;
- оформляє документи про прийняття Присяги та присвоєння рангів державним службовцям, вносить про це записи до трудових книжок;
- обчислює стаж роботи та державної служби, здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років та наданням відпусток відповідної тривалості, складає графіки щорічних відпусток апарату;
- розглядає матеріали та готує документи для заохочення та нагородження працівників, веде відповідний облік;
- у межах своєї компетенції здійснює заходи для забезпечення трудової дисципліни, оформляє документи, пов’язані з проведенням службового розслідування та застосуванням заходів дисциплінарного впливу;
- своєчасно готує документи щодо продовження терміну перебування на державній службі та призначення пенсій працівникам;
- здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників;
- оформляє і видає службові посвідчення та довідки з місця роботи працівника, проводить оформлення листків непрацездатності;
- у межах своєї компетенції бере участь у розробленні організаційно-штатної структури та штатного розпису Головного управління юстиції, контролює розроблення посадових інструкцій у структурних підрозділах Головного управління та в підпорядкованих йому органах юстиції;
- здійснює організаційне забезпечення і бере участь у роботі атестаційної комісії та проведенні щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них завдань і обов’язків, а також контролює проведення цієї роботи у підпорядкованих установах;
- забезпечує підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації кадрів, а також разом з іншими структурними підрозділами апарату, міського і районних управлінь юстиції організовує регулярне навчання працівників апарату, керівного складу територіальних органів юстиції;
- здійснює контроль в апараті та підпорядкованих йому територіальних органів за дотриманням Закону України “Про державну службу” і “Про боротьбу з корупцією” та забезпечує їх неухильне виконання;
- здійснює облік військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних в апараті, керівного складу міського і районних управлінь юстиції, забезпечує контроль за станом військового обліку військовозобов’язаних і призовників в підпорядкованих установах;
- проводить стажування новопризначених начальників територіальних органів юстиції та спеціалістів, на яких покладені обов’язки по веденню кадрової роботи та державної служби;
- здійснює заходи щодо ведення комп’ютерного обліку особових справ (особових карток) державних службовців ІУ-УІІ категорій та використання його даних у межах компетенції, супроводження і зберігання відомостей для формування єдиної державної комп’ютерної системи “Кадри” у межах версії 5.2. локальної системи “Картка” та своєчасної підготовки і подання необхідної інформації до Управління державної служби Головдержслужби України в Чернівецькій області на паперових і електронних носіях у встановленому порядку;
- здійснює організаційні заходи щодо своєчасного щорічного подання державними службовцями відомостей про доходи, зобов’язання фінансового характеру та належне їм майно, у тому числі і за кордоном, щодо себе і членів своєї сім’ї;
- розглядає пропозиції, заяви, скарги громадян, надає роз’яснення, веде прийом громадян з питань, що належать до компетенції відділу;
- забезпечує у межах своєї компетенції зберігання конфіденційної інформації, що є власністю держави у системі органів юстиції;
- веде роботу з обліку та підтримання в контрольному стані актів законодавства відповідно до Єдиного класифікатора трудового законодавства України;
- здійснює через засоби масової інформації роз’яснення з питань трудового законодавства;
- готує номенклатуру справ з питань кадрової роботи та державної служби і здійснює архівну роботу з питань кадрової роботи та державної служби;
проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю та державну службу.
|
далі... |
далі... |
02.08.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.Грушевського, 1 каб.332 (зала селекторних нарад Чернівецької обласної ради) відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргми: ТзОВ "Гіпербуд" на рішення про відмову у державній реєстрації № 41615242 від 14.06.2018 р. ДобкиО.Г.; ПАТ "Національна суспіль
далі... |
16.07.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Кохановського, 7 відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргою Антощук В.В. на дії державного реєстратора Миронюк Я.Ф.
далі... |
далі... |
|