АРХІВ НОВИН
«Травень 2025 р. »
ПнВтСрЧтПтСбНд
2829301 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
Відділ фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності

ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ
 

Основними завданнями відділу є:

забезпечення захисту прав людини і громадянина у визначеній сфері діяльності;

- підготовка пропозицій та участі в роботі із вдосконалення законодавства відповідно до своєї компетенції;

- організаційне та матеріально - технічне забезпечення діяльності міського та районних управлінь юстиції їх структурних підрозділів та підвідомчих установ.

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

- здійснює контроль та координацію управлінської діяльності начальників Чернівецького міського та районних управлінь юстиції з питань фінансування та бухгалтерського обліку;

- готує і надає Чернівецькому міському та районним управлінням юстиції методичні та інструктивні матеріали з питань, віднесених до компетенції відділу;

- здійснює перевірки з питань, віднесених до компетенції відділу в Чернівецькому міському та районних управліннях юстиції та їх структурних підрозділах;

- забезпечує достовірність та оперативне подання статистичних звітів, усебічний аналіз статистичної інформації з питань фінансування та бухгалтерського обліку;

- здійснює контроль за зберіганням та витрачанням грошових коштів і матеріальних цінностей у підпорядкованих органах та установах юстиції;

- складає проекти кошторисів доходів та видатків на утримання апарату Головного управління юстиції у Чернівецькій області, Чернівецького міського та районних управлінь юстиції, відділів державної виконавчої служби, відділів реєстрації актів цивільного стану громадян, державних нотаріальних контор;

- складає за участю начальників відділів Головного управління юстиції у Чернівецькій області, керівників Чернівецького міського та районних управлінь юстиції, їх структурних підрозділів штатні розписи працівників;

- контролює надходження та організовує бухгалтерський облік спеціальних коштів органів юстиції, а також звітність про них;

- здійснює централізований облік витрат на утримання апарату Головного управління юстиції у Чернівецькій області, Чернівецького міського та районних управлінь юстиції, відділів державної виконавчої служби, відділів реєстрації актів цивільного стану громадян, державних нотаріальних контор.

 
АНОНСИ ПОДІЙ
12 12 2018

14:00 Правовий брейн-ринг "Я маю право"

   
далі...
10 12 2018

11:00 урочисте відкриття Всеукраїнського тижня права н...

 
далі...
31 07 2018

02.08.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.Грушевськ...

02.08.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.Грушевського, 1 каб.332 (зала селекторних нарад Чернівецької обласної ради) відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргми: ТзОВ "Гіпербуд" на рішення про відмову у державній реєстрації № 41615242 від 14.06.2018 р. ДобкиО.Г.; ПАТ "Національна суспіль
далі...
13 07 2018

16.07.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Коханов...

16.07.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Кохановського, 7 відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргою Антощук В.В. на дії державного реєстратора Миронюк Я.Ф. 
далі...
18 06 2018

21.06.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Коханов...

 
далі...
ПОСИЛАННЯ

 

 

 

 

'

 


 

 

 

 



  



   

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА





www.legalaid.gov.ua/ua/konkursadvokativ/ shostyi-konkurs


 

Скайп відділу державної реєстрації актів цивільного стану управління державної реєстрації Головного управління юстиції у Чернівецькій області