АРХІВ НОВИН | « | Травень 2025 р. | » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
1 |
|
Відділ фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності |
ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ
Основними завданнями відділу є:
- забезпечення захисту прав людини і громадянина у визначеній сфері діяльності;
- підготовка пропозицій та участі в роботі із вдосконалення законодавства відповідно до своєї компетенції;
- організаційне та матеріально - технічне забезпечення діяльності міського та районних управлінь юстиції їх структурних підрозділів та підвідомчих установ.
Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
- здійснює контроль та координацію управлінської діяльності начальників Чернівецького міського та районних управлінь юстиції з питань фінансування та бухгалтерського обліку;
- готує і надає Чернівецькому міському та районним управлінням юстиції методичні та інструктивні матеріали з питань, віднесених до компетенції відділу;
- здійснює перевірки з питань, віднесених до компетенції відділу в Чернівецькому міському та районних управліннях юстиції та їх структурних підрозділах;
- забезпечує достовірність та оперативне подання статистичних звітів, усебічний аналіз статистичної інформації з питань фінансування та бухгалтерського обліку;
- здійснює контроль за зберіганням та витрачанням грошових коштів і матеріальних цінностей у підпорядкованих органах та установах юстиції;
- складає проекти кошторисів доходів та видатків на утримання апарату Головного управління юстиції у Чернівецькій області, Чернівецького міського та районних управлінь юстиції, відділів державної виконавчої служби, відділів реєстрації актів цивільного стану громадян, державних нотаріальних контор;
- складає за участю начальників відділів Головного управління юстиції у Чернівецькій області, керівників Чернівецького міського та районних управлінь юстиції, їх структурних підрозділів штатні розписи працівників;
- контролює надходження та організовує бухгалтерський облік спеціальних коштів органів юстиції, а також звітність про них;
- здійснює централізований облік витрат на утримання апарату Головного управління юстиції у Чернівецькій області, Чернівецького міського та районних управлінь юстиції, відділів державної виконавчої служби, відділів реєстрації актів цивільного стану громадян, державних нотаріальних контор.
|
далі... |
далі... |
02.08.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.Грушевського, 1 каб.332 (зала селекторних нарад Чернівецької обласної ради) відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргми: ТзОВ "Гіпербуд" на рішення про відмову у державній реєстрації № 41615242 від 14.06.2018 р. ДобкиО.Г.; ПАТ "Національна суспіль
далі... |
16.07.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Кохановського, 7 відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргою Антощук В.В. на дії державного реєстратора Миронюк Я.Ф.
далі... |
далі... |
|