АНАЛІТИЧНО-СТАТИСТИЧНІ МАТЕРІАЛИ ВІДДІЛУ ЗА 2008 РІК
Система органів реєстрацію актів цивільного стану Чернівецької області складається із 13 відділів, з них:
- регіонального управління юстиції -1,
- міського управління юстиції – 1,
- районних управлінь юстиції – 11,
та 261 виконкому сільських, селищних, міських рад (окремо кожного виду) , з них:
- сільських рад – 252,
- селищних рад – 6,
- міських рад - 3.
Штатна чисельність працівників відділів реєстрації актів цивільного стану області складає 60 осіб, з них: оперативних – 58, технічних – 2.
Впродовж 2008 року органами реєстрацію актів цивільного стану області зареєстровано 34 273 записи актів цивільного стану проти 35225 у 2007 році, з них:
- народжень – 11112 ( + 1025 ),
- смертей –12 195 ( - 191 ),
- шлюбів –6 741 ( - 1063 ),
- розірвань шлюбів –3 186 ( - 243 ),
- зміни імені –814 ( + 456 ),
- поновлено актових записів – 225 ( - 65 ).
Через порушення вимог частини 1 статті 144 Сімейного Кодексу України щодо обов’язку батьків зареєструвати народження дитини в місячний термін, органами реєстрації актів цивільного стану області було складено 198 протоколів про адміністративне правопорушення у зв’язку із несвоєчасної реєстрацію народження дітей ( -18 ).
Внесено змін в актові записи про народження в зв’язку з усиновленням дітей – 63, з них громадянами України – 60, іноземцями – 03.
Кількість зареєстрованих шлюбів громадян України з іноземцями громадянами держав-членів СНД – 184, громадян України з іноземцями громадянами інших держав – 130.
Архівний фонд відділу реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції у області складає – 7 965 книг реєстрації актів цивільного стану та метричних книг.
За звітній період відділами реєстрації актів цивільного стану стягнуто 68 346,84 гривень державного мита ( - 2918 грн ).
Загальна сума одержаних коштів за надання додаткових платних послуг правового та технічного характеру становить 972 035,5 гривень ( + 10969 грн).
Відділом реєстрації актів цивільного стану регіонального управління юстиції перевірено роботу 11 підпорядкованих відділів реєстрації актів цивільного стану.
Відділами реєстрації актів цивільного стану територіальних управлінь юстиції перевірено роботу 169 виконкомів сільських, селищних, міських рад.
За період 2008 року відділом проведено 11 семінарів (один виїзний на базі відділу реєстрації актів цивільного стану Путильського районного управління юстиції) та 13 оперативних нарад з працівниками відділів рацс області.
Сім працівників відділів рацс області пройшли навчання у Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників юстиції України у місті Києві.
Відділом РАЦС Головного управління юстиції за 2008 рік було підготовлено 9 аналізів та узагальнень. Відділами рацс регіональних управлінь юстиції відповідно 102 аналізи та узагальнення.
З 20 грудня 2008 року всі відділи реєстрації актів цивільного стану області розпочали ведення Державного реєстру актів цивільного стану.
Відділами реєстрації актів цивільного стану області за звітній період підготовлено 57 статей, здійснено виступів на радіо – 12, виступів по телебаченню –10.
Відповідно до статті 22 Закону України „Про звернення громадян” ,за звітній період, керівником відділу реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції на особистому прийомі було прийнято 88 громадян; керівниками територіальних управлінь юстиції –989 осіб.
На реалізацію вимог Закону України “Про звернення громадян” до відділу надійшло 13 письмових звернень громадян, з них: заяв - 12; скарг – 1 (необґрунтована). Терміни розгляду звернень не порушувались, відповіді надавалися у встановлені Законом строки.