1
|
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги
|
м. Чернівці, вул. Головна, 60
|
2
|
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги
|
понеділок - четвер з 09.00 до 18.00 годин;
п'ятниця з 9.00 до 16.45 годин;
обідня перерва з 13.00 до 13.45 годин.
|
3
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги
|
585-186; 523-826
Електрона адреса – notarvid@i.ua
Веб-сайт – www.minjust.cv.ua
|
7
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них
|
Заява про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності та акт сертифікації про відповідність робочого місця (контори) приватного нотаріуса.
До заяви додаються:
- свідоцтво про право на зайняття нотаріальною діяльністю, та його засвідчена в установленому порядку копія;
- документ, що підтверджує право власності на приміщення або право користування приміщенням для розташування робочого місця (контори) приватного нотаріуса , чи договір про співпрацю з іншим приватним нотаріусом який надає заявнику відповідне приміщення, та його засвідчена в установленому порядку копія;
- дві фотокартки розміром 3 х 4 см;
- власноруч заповнена особова картка;
- паспорт громадянина України який подається особисто.
|