Статті та розяснення законодавства з питань розгляду звернень громадян
Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Міністерстві юстиції України, його територіальних органах, підприємствах, установах та організаціях, що належать до сфери його управління, затверджений наказом Міністерства юстиції України від 26.10.2018 № 3371/5
Наказ Головного територіального управління юстиції у Чернівеьцкій області "Про затвердження форми картки реєстрації усних звернень громадян, отриманих під час проведення «гарячої» телефонної лінії та лінії довіри" від 11.12.2017 №187/5
Наказ Головного територіального управління юстиції у Чернівеьцкій області "Про затвердження форми картки особистого прийому заявника" від 27.06.2017 №107/5
Наказ Головного територіального управління юстиції у Чернівецькій області "Про затвердження Плану заходів зі звернень громадян на 2017 рік"
Інформація про стан розгляду звернень громадян у 1 кварталі 2017 року.
Інформація про стан розгляду звернень громадян протягом 6 місяців 2017 року
Інформація про стан розгляду звернень громадян протягом 9 місяців 2017 року
Інформація про стан розгляду звернень громадян протягом 12 місяців 2017 року
2018 рік
Наказ Головного територіального управління юстиції у Чернівецькій області від 11.01.2018 № 11/5 "Про затвердження Плану заходів, спрямованих на забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення, підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян на 2018 рік
Інформація про стан розгляду звернень громадян у 1 кварталі 2018 року.
Іформація про стан розгляду звернень громадян у 1 півріччі 2018 року
Іформація про стан розгляду звернень громадян протягом 9 місяців 2018 року
ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!
ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ВИМОГ ДО ЕЛЕКТРОННИХ ЗВЕРНЕНЬ!!!
Згідно Порядку розгляду звернень та організації прийому громадян у МЮУ, його територіальних органах, підприємствах, установах, організаціях, що належать до сфери його управління, затверджених наказом МЮУ від 17.02.2017 №388/5 звернення може бути усним (викладеним громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через «гарячі» телефонні лінії Мін’юсту та органів і установ юстиції або прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України та записаним (зареєстрованим) посадовою особою) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до законодавства України (у тому числі під час особистого прийому). Письмове звернення також може бути надісланим з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
Електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення та надсилання електронної форми, яка розміщується на веб-сторінках офіційного веб-порталу Мін’юсту та органу і установи юстиції у мережі Інтернет.
ДОДАТКОВО ПОВІДОМЛЯЄМО: електронна адреса Головного територіального управліня юстиції у Чернівецькій області для отримання електронних звернень громадян : <info@cv.minjust.gov.ua>.
Інформація щодо звернення громадян в режимі відеоконференц-зв’язку
Забезпечення організаційних заходів щодо підготовки та проведення особистого прийому громадян та розгляду їх звернень посадовими особами Міністерства юстиції України та його територіальними органами в режимі відеоконференц-зв’язку здійснюються відповідно до Порядку проведення особистого прийому громадян у Міністерстві юстиції України та його територіальних органах в режимі відеоконференцзв’язку, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.02.2016 №365/5.
Реєстрація осіб, які бажають записатися на особистий прийом або подати звернення в режимі відеоконференц-зв'язку, здійснюється через веб-портал електронних сервісів Міністерства юстиції України.
На веб-порталі розміщуються графіки особистого прийому громадян із зазначенням посадових осіб відповідного органу, які здійснюють прийом відвідувачів, дати, часу прийому в режимі відеоконференц-зв’язку, а також тривалості сеансу. Тривалість відеоконференц-зв’язку для одного заявника не перевищує 30 хвилин.
Заявка на сеанс відеоконференц-зв’язку повинна містити такі дані:
-
стислий виклад мети особистого прийому, опис суті звернення;
-
відскановані документи щодо предмета особистого прийому або звернення (за необхідності та у разі наявності таких документів);
-
бажані дату та час проведення сеансу відеоконференцзв’язку в межах запропонованого графіка прийому відповідної посадової особи та встановленого часу.
Подання заявок на особистий прийом у режимі відеоконференц-зв’язку здійснюється за сім календарних днів до дати прийому посадової особи відповідно до графіка. У разі, якщо заявка про проведення прийому в обрані дату та час підтверджена, протягом одного дня заявнику надсилаються підтвердження часу прийому, логін і пароль для з’єднання та посилання для завантаження клієнтського програмного забезпечення відеоконференцзв’язку, інструкція з його використання на електронну скриньку поштового серверу mail.gov.ua, що відкривається для кожного заявника під час реєстрації.
Графік особистого прийому громадян керівництвом Головного територіального управління юстиції у Чернівецькій області у режимі відеоконференц – зв’язку у 1 кварталі 2018 р.
Графік особистого прийому громадян керівництвом Головного територіального управління юстиції у Чернівецькій області у режимі відеоконференц – зв’язку у 2 кварталі 2018 р.
Графік особистого прийому громадян керівництвом Головного територіального управління юстиції у Чернівецькій області у режимі відеоконференц – зв’язку у 3 кварталі 2018 р.
Графік особистого прийому громадян керівництвом Головного територіального управління юстиції у Чернівецькій області у режимі відеоконференц – зв’язку у IV кварталі 2018 р.