АРХІВ НОВИН
«Травень 2025 р. »
ПнВтСрЧтПтСбНд
2829301 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
Положення про сектор з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Чернівецькій області
                                                                                                                       ЗАТВЕРДЖЕНО
 
                                                                Наказ Головного територіального
 
                                                                   управління юстиції у Чернівецькій
 
                 області
                                   22.05.2018 № 81/5
 
ПОЛОЖЕННЯ
про сектор з питань банкрутства Головного територіального
управління юстиції у Чернівецькій області
 
І. Загальні положення
 
1.1. Сектор з питань банкрутства (надалі – Сектор) є структурним підрозділом Головного територіального управління юстиції.
1.2.  Сектор у своїй роботі керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, Положенням про Міністерство юстиції України, Регламентом Міністерства юстиції України, наказами Міністерства юстиції України, Положенням про Департамент з питань судової роботи та банкрутства, Положенням про Головні територіальні управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі та цим Положенням.
1.3.          Сектор підпорядковується начальнику Головного територіального управління юстиції у Чернівецькій області, діяльність Сектору спрямовується та координується  Департаментом з питань судової роботи та банкрутства Міністерства юстиції України (далі – Департамент).
1.4.      Організаційно-штатна структура розробляється Головним територіальним управлінням юстиції та затверджується Міністром юстиції України.
 
ІІ. Завдання Сектору
 
2.1. Основним завданням Сектору є забезпечення реалізації покладеного на Головне територіальне управління юстиції завдання щодо реалізації державної політики з питань банкрутства.
 
 
                                                                   ІІІ. Основні функції
 
3.1. Сектор відповідно до покладених на нього завдань:
-                     сприяє створенню організаційних, економічних та інших умов, необхідних для реалізації процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом, у тому числі процедур банкрутства державних підприємств та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п’ятдесят відсотків;
-                     готує на запит суду, прокуратури або іншого уповноваженого органу висновки про наявність ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства;
-                     забезпечує за дорученням Міністерства юстиції України супроводження провадження у справі про банкрутство державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує п’ятдесят відсотків;
-                     організовує проведення аналізу фінансово-господарського стану суб’єктів господарювання щодо наявності ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства при відкритті проваджень у справах про банкрутство державних підприємств і підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п’ятдесят відсотків;
- здійснює за дорученням Міністерства юстиції України контроль за діяльністю арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів);
-      здійснює внесення до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (далі – Єдиний реєстр підприємств) відомостей про відкриття провадження у справі про банкрутство; призначення та припинення повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора; зупинення, відновлення та поновлення провадження у справі про банкрутство;
-   забезпечує здійснення виправлень/доповнень відомостей, які підлягають внесенню до Єдиного реєстру підприємств арбітражними керуючими (у разі наявності документів (судових рішень та інших офіційних документів), у яких містяться відомості щодо справи про банкрутство, що відрізняються від внесених арбітражними керуючими, або у разі, якщо ці відомості відсутні в Єдиному реєстрі підприємств);
-             здійснює внесення до Єдиного реєстру підприємств або підтвердження внесених арбітражними керуючими відомостей про закриття провадження у справі про банкрутство;
-        здійснює внесення до Єдиного реєстру підприємств інформації про проведені перевірки за результатами заходів контролю за діяльністю арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів);
-          здійснює контроль за наповненням Єдиного реєстру підприємств арбітражними керуючими, у тому числі щодо дотримання порядку, строків внесення відомостей та достовірності внесених арбітражними керуючими відомостей;
-                     бере участь в організації підготовки осіб, які мають намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора);
-                     бере участь у підвищенні кваліфікації арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів);
-         забезпечує співпрацю та систематичне інформування місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо питань, які віднесені до компетенції Сектору;
-              звітує перед Департаментом про виконану роботу;
-               здійснює інші повноваження, віднесені до його компетенції, передбачені законодавством.
 
ІV. Права Сектору
 
4.1. Робити запити та одержувати безоплатно в установленому порядку від Департаменту та його структурних підрозділів, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та органів державної статистики інформацію, документи та матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань, повязаних із здійсненням повноважень державного органу з питань банкрутства.
4.2. Здійснювати за дорученням Міністерства юстиції України заходи контролю за діяльністю арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) планового та позапланового характеру; під час перевірок та у разі надходжень заяв і скарг вимагати у арбітражних керуючих пояснення, довідки, документи, матеріали, відомості стосовно виконання ними повноважень розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів відповідно до законодавства; виносити приписи про недопущення повторних порушень та розпорядження про усунення виявлених порушень; надавати матеріали на розгляд Дисциплінарній комісії для накладення на арбітражних керуючих дисциплінарних стягнень.
 
V. Завідувач Сектору
 
5.1. Сектор очолює завідувач, який призначається на посаду та звільняється з посади начальником Головного територіального управління юстиції.
5.2. На посаду завідувача сектору з питань банкрутства призначається особа з вищою юридичною (економічною) освітою за                          освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, яка вільно володіє державною мовою. Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.
5.3. Завідувач Сектору підпорядковується начальнику Головного територіального управління юстиції.
5.4. Завідувач Сектору:
-                     розподіляє обовязки між працівниками Сектору та визначає їх повноваження; 
-                     організовує, спрямовує і контролює роботу Сектору відповідно до планів роботи, заходів та доручень;
-                     забезпечує дотримання трудової та виконавчої дисципліни працівниками Сектору, готує пропозиції стосовно заохочення, а в разі необхідності, притягнення до дисциплінарної відповідальності останніх;
-                     забезпечує виконання доручень Міністра юстиції, заступників Міністра, директора Департаменту, начальника Головного територіального управління юстиції та його заступників;
-                     проводить оперативні наради у Секторі з питань, що повязані з діяльністю Сектору;
-                     надає консультативну, інформаційну допомогу працівникам Сектору, контролює хід та правильність виконання завдань;
-                     координує роботу Сектору з іншими структурними підрозділами Головного територіального управління юстиції та установами юстиції області з питань, що віднесені до компетенції Сектору, а також виконує інші завдання та функції відповідно до Посадової інструкції.
 
 
Завідувач сектору з питань банкрутства
Головного територіального управління
юстиції у Чернівецькій області                                                                                                  Максим МАРАРАШ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                     
АНОНСИ ПОДІЙ
12 12 2018

14:00 Правовий брейн-ринг "Я маю право"

   
далі...
10 12 2018

11:00 урочисте відкриття Всеукраїнського тижня права н...

 
далі...
31 07 2018

02.08.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.Грушевськ...

02.08.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.Грушевського, 1 каб.332 (зала селекторних нарад Чернівецької обласної ради) відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргми: ТзОВ "Гіпербуд" на рішення про відмову у державній реєстрації № 41615242 від 14.06.2018 р. ДобкиО.Г.; ПАТ "Національна суспіль
далі...
13 07 2018

16.07.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Коханов...

16.07.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Кохановського, 7 відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргою Антощук В.В. на дії державного реєстратора Миронюк Я.Ф. 
далі...
18 06 2018

21.06.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Коханов...

 
далі...
ПОСИЛАННЯ

 

 

 

 

'

 


 

 

 

 



  



   

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА





www.legalaid.gov.ua/ua/konkursadvokativ/ shostyi-konkurs


 

Скайп відділу державної реєстрації актів цивільного стану управління державної реєстрації Головного управління юстиції у Чернівецькій області