АРХІВ НОВИН
«Травень 2025 р. »
ПнВтСрЧтПтСбНд
2829301 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
Наказ Міністерства юстиції України від 18.01.2013 № 130/5 "Про порядок подання арбітражними керуючими (розпорядниками майна, керуючими санацією,ліквідаторами) обов’язкових відомостей (інформації)"

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

НАКАЗ

18.01.2013 м. Київ № 130/5

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
21 січня 2013 р. за № 148/22680

Про порядок

подання арбітражними

керуючими (розпорядниками

майна, керуючими санацією,

ліквідаторами) обов’язкових

відомостей (інформації)

 

 

Відповідно до абзацу шостого частини першої статті 3 та абзацу сьомого частини другої статті 98 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, пунктів 3, 9 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого Указом Президента України   від 06 квітня 2011 року № 395,

 

НАКАЗУЮ:

 

1.             Затвердити такі, що додаються:

 

1.1.     Порядок подання арбітражними керуючими (розпорядниками майна, керуючими санацією, ліквідаторами) обов’язкових відомостей (інформації).

1.2.     Форму № 1 Повідомлення про порушення провадження у справі про банкрутство.

1.3.     Форму № 1.1 Повідомлення про призначення арбітражного керуючого у справі про банкрутство.

1.4.     Форму № 2 Повідомлення про стан провадження у справі про банкрутство юридичної особи – боржника.

1.5.     Форму № 3 Повідомлення про погашення заборгованості із заробітної плати.

1.6.     Форму № 4 Повідомлення про розмір вимог кредиторів та стан розрахунку з ними.

1.7.     Форму № 5 Фінансово-економічні показники діяльності боржника – актив балансу.

1.8.     Форму № 5.1 Фінансово-економічні показники діяльності                боржника – пасив балансу.

1.9.     Форму № 5.2 Фінансові результати діяльності боржника.

1.10. Форму № 6 Повідомлення про припинення провадження у справі про банкрутство.

1.11. Форму № 7 Повідомлення про стан провадження у справі про банкрутство фізичної особи – підприємця.

1.12. Форму № 8 Повідомлення про арбітражного керуючого.

2.   Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу (Чижмарь К.І.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року  № 493 Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади.

3.   Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування, але не раніше дня набрання чинності Законом України від 22 грудня 2011 року                     № 4212-VІ “Про внесення змін до Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”.

4.   Державному підприємству “Інформаційний центр” Міністерства юстиції України (Добжанський В.Б.) у двомісячний строк з дня прийняття цього наказу забезпечити технічну та технологічну можливість внесення інформації, поданої відповідно до затверджених цим наказом форм подання обов’язкових відомостей, до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, та Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України. 

5.   Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Чижмарь К.І.

 

 

 

 

Міністр                                                                               Олександр Лавринович

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства юстиції України

від 18.01.2013 № 130/5

 

 

ПОРЯДОК

подання арбітражними керуючими

(розпорядниками майна, керуючими санацією,

ліквідаторами) обов’язкових відомостей (інформації)

 

I. Загальні положення

 

1.1. Цей Порядок розроблено відповідно до абзацу шостого частини першої статті 3 та абзацу сьомого частини другої статті 98 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом з метою правильного заповнення форм повідомлень, які містять відомості про стан провадження у справі про банкрутство, сторони у справі про банкрутство і фінансово-господарські показники боржника (далі - форми подання інформації). Цей Порядок містить опис методики заповнення полів.

 

1.2. Форми подання інформації та їх зміст розроблено з урахуванням положень Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, наказів Міністерства фінансів України                 від 31 березня 1999 року № 87 “Про затвердження Положень (стандартів) бухгалтерського обліку”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України          21 червня 1999 року за № 391/3684 (із змінами), від 29 листопада 2000 року № 302 “Про Примітки до річної фінансової звітності”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 грудня 2000 року за № 904/5125                         (із змінами), та інших нормативно-правових актів щодо відновлення платоспроможності боржника, здійснення процедур банкрутства та діяльності арбітражного керуючого.

 

II. Заповнення полів форм подання інформації

 

2.1. Поля форм подання інформації повинні бути надруковані без виправлень, які можуть призвести до двозначного трактування даних. Бланки                                                                                                                                                                                      

форм подання інформації розміщено на офіційному веб-сайті в мережі Інтернет Мін’юсту України.

2.2. Усі форми подання інформації заповнюються та подаються в обов’язковому порядку у строки, зазначені в додатку до цього Порядку, залежно від стадії провадження процедури банкрутства, вчинення процесуальних дій та виконання арбітражними керуючими інших обов’язків відповідно до Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”.

 

Під поданням слід розуміти дату надходження форм подання інформації до територіального органу з питань банкрутства.

У разі якщо інформація, яка підлягає поданню за звітний місяць, не змінилась порівняно з попереднім звітним місяцем, замість форм подання інформації арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) надсилає лист-повідомлення до територіального органу з питань банкрутства, в якому обов’язково зазначаються звітний місяць, номери та назви форм, інформація за якими залишається незмінною.

2.3. Заповнені форми подання інформації мають бути подані в паперовому вигляді, а також електронною поштою або на електронних носіях до територіальних органів з питань банкрутства за місцезнаходженням боржника, крім форми № 8, яка подається до територіального органу з питань банкрутства за місцезнаходженням офісу (контори) арбітражного керуючого.

 

 

IІІ. Заповнення полів, загальних для всіх або декількох форм подання інформації

 

 

3.1. Обов’язковому заповненню підлягають усі поля форм подання інформації. Якщо подія або дії не відбулись, у відповідному полі ставиться прочерк у вигляді риски .

3.2. Більшість форм подання інформації містять поля, які заповнюються за такими правилами:

поле Номер справи заповнюється відповідно до номера справи про банкрутство у господарському суді. При заповненні цього поля необхідно вказувати номер справи, звертаючи увагу на вживання в номері великих та малих літер, а також спеціальних символів;

поле Найменування суду містить найменування суду, в якому розглядається справа про банкрутство;

поле Суддя містить прізвище, ім’я та по батькові судді, який здійснює провадження у справі про банкрутство;

поле “Дата” та інші поля, що містять дані типу “дата”, заповнюються даними у форматі дд.мм.рррр, де дд - день місяця; мм - місяць; рррр - рік (наприклад: 01.01.2013). День місяця та місяць вказуються обов’язково двома цифрами, тобто 01.01.2013;

поле Найменування. Деякі форми подання інформації мають поле, що містить найменування юридичної особи – боржника, кредитора. Найменування юридичної особи повинно точно відповідати найменуванню, що вживається в реєстраційних документах юридичної особи, у документах суду або в інших офіційних документах;

при заповненні поля Область вказується офіційна (загальновживана) назва області (наприклад: Київська, Рівненська, Івано-Франківська). Слово область або скорочення обл. після назви області не пишеться. Поле заповнюється у разі, якщо об’єкт розташований у населеному пункті обласного та районного значення. Поле Область не заповнюється у разі, якщо об’єкт розташований в обласному центрі або в містах Києві та Севастополі;

при заповненні поля Район вказується офіційна (загальновживана) назва району, наприклад: Калинівський, Мелітопольський, Конотопський. Слово район або скорочення р-н після назви району не пишеться. Поле заповнюється, якщо об’єкт розташований у населеному пункті районного підпорядкування. Поле Район не заповнюється в разі, якщо об’єкт розташований у районному центрі або в місті обласного значення;

при заповненні поля Населений пункт вказується назва населеного пункту (міста, села тощо). Слова місто”,“селоабо такі їх скорочення, як «м.», «с.», перед назвою населеного пункту не пишуться;

при заповненні полів, де зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, слід вказувати прізвище, ім’я та по батькові так, як вони зазначені в офіційних документах суду або інших офіційних документах;

заповнюючи поле Номер телефону, потрібно вказати номер телефону, включаючи код населеного пункту, який береться в дужки. У разі посилання на номер мобільного телефону необхідно вказати код оператора мобільного зв’язку;

інформація, що визначає, коли і ким була заповнена форма подання інформації, вказується в полях Арбітражний керуючий, Номер та дата видачі свідоцтва, Контактний телефон, E-mail, Дата заповнення. Ці поля в усіх формах подання інформації мають однакову назву. У полі Арбітражний керуючийвказуються прізвище, ім’я та по батькові арбітражного керуючого, що заповнив форму. Арбітражні керуючі, які здійснюють свою діяльність відповідно до ліцензії, до отримання свідоцтва на право здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) серію, номер та дату видачі ліцензії зазначають у полі “Номер та дата видачі свідоцтва”;

деякі дані, що вказуються у формах подання інформації, можуть бути конфіденційними. До визнання боржника банкрутом конфіденційною є інформація, яку містять форми № 5, № 5.1 і № 5.2. Рівень конфіденційності вказується при заповненні поля “Рівень конфіденційності” відповідної форми подання інформації. Якщо інформація конфіденційна, у відповідному полі ставиться літера К.

 

ІV. Особливості заповнення форм подання інформації

 

4.1. Форма № 1 Повідомлення про порушення провадження у справі про банкрутство.

Поле 6 “Стаття Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, відповідно до якої порушено провадження у справі про банкрутство” підлягає заповненню, якщо справу про банкрутство порушено відповідно до статей розділу VIІ зазначеного Закону, із зазначенням відповідної статті розділу (наприклад: стаття 95).

В іншому разі поле 6 не заповнюється і ставиться прочерк .

У полях 8.1 “Найменування (для юридичних осіб)” та 8.2 “Код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб)” мають бути вказані код згідно з ЄДРПОУ та найменування ініціатора порушення справи – юридичної особи. Якщо справа про банкрутство порушується за ініціативою фізичної особи – підприємця, заповнюється поле 8.3 “П.І.Б., номер та дата запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців про проведення державної реєстрації (для фізичних осіб - підприємців)”.

Якщо справа про банкрутство порушена за заявою боржника, ці поля не заповнюються і ставиться прочерк .

У полі 9.8 Частка держави у статутному капіталі (у відсотках) розмір частки вказується у форматі двозначного числа з двома знаками після коми (наприклад: 27,00 означає, що частка державної власності у статутному капіталі боржника становить 27 %).

Якщо провадження у справі про банкрутство порушено відносно державного підприємства, поле 9.8 Частка держави у статутному капіталі (у відсотках) заповнюється як 100 %.

Поле 9.9 Суб’єкт управління об’єктами державної власності заповнюється, якщо держава володіє часткою майна боржника понад 50 % або боржник є державним підприємством, при цьому у полі вказується орган, уповноважений управляти державним майном (наприклад: Міністерство інфраструктури України).

4.2. Форма № 1.1 Повідомлення про призначення арбітражного керуючого у справі про банкрутство.

У полі 7 “Статус арбітражного керуючого у даній справі” вказується характер повноважень, які здійснює арбітражних керуючий у даній справі (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор).

4.3. Форма № 2 Повідомлення про стан провадження у справі про банкрутство юридичної особи – боржника.

Поле 12 “Стаття Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, відповідно до якої здійснюється провадження у справі про банкрутство” підлягає заповненню, якщо провадження у справі про банкрутство здійснюється відповідно до вимог розділу VIІ зазначеного Закону, із зазначенням відповідної статті розділу. В іншому разі поле 11 не заповнюється і ставиться прочерк .

Поле повинно містити дані на момент заповнення та подання цієї форми.

У полі 13 Судова процедура, в якій перебуває боржник вказується одна із судових процедур, застосованих щодо боржника на момент заповнення та подання форми (розпорядження майном, мирова угода, санація (відновлення платоспроможності) боржника, ліквідація).

 

У полі 15.1 Короткий зміст оголошення вказується характер опублікованого оголошення (наприклад: Про порушення провадження у справі про банкрутство або Про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури).

У полі 15.2 Найменування офіційного друкованого органу вказується повна назва друкованого органу (наприклад: Голос України або Урядовий кур’єр).

У полях 15.3 Номер офіційного друкованого органу та 15.4 Дата виходу з друку вказуються значення, що відповідають вихідним даним номера друкованого органу, у якому розміщено відповідне оголошення.

У полі 17 Дата формування висновку щодо наявності ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства та його короткий зміст вказуються дата формування даного висновку та його результати (наприклад: Ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства не виявлено або Виявлено ознаки фіктивного банкрутства тощо).

У полі 21 Строк санації до ________20__року вказується дата, до якої триває процедура санації відповідно до ухвали суду.

У полі 23 Строк санації продовжено до ________ 20__ року вказується дата, до якої процедуру санації продовжено відповідно до ухвали господарського суду.

У полі 25 Результати санації вказуються конкретні результати цієї процедури (наприклад: платоспроможність боржника не відновлено, перехід до процедури ліквідації).

4.4. Форма № 3 Повідомлення про погашення заборгованості із заробітної плати.

Поля форми № 3 заповнюються з урахуванням поточної заборгованості із заробітної плати.

У полі 7 Заборгованість із заробітної плати на 01 число місяця, наступного за звітним (01________ 20___ року), грн зазначається сума заборгованості із заробітної плати, яка існує на 01 число місяця, наступного за звітним (наприклад: якщо звітність подається за грудень місяць, то сума заборгованості зазначається станом на 01 січня).

У полі 9 Загальна сума погашеної заборгованості із заробітної плати на 01 число місяця, наступного за звітним (01______ 20___ року), грн зазначається загальна сума заборгованості із заробітної плати, погашеної за весь час провадження у справі про банкрутство.

Значення грошових сум вказується у гривнях.

У разі відсутності заборгованості із заробітної плати у полях 6 – 10 проставляються нулі (0). 

4.5. Форма № 2 Повідомлення про стан провадження у справі про банкрутство юридичної особи - боржника та форма № 3 Повідомлення про погашення заборгованості із заробітної плати подаються щомісяця в обов’язковому порядку з моменту призначення арбітражного керуючого. Інші форми подаються з урахуванням особливостей, встановлених цим Положенням та додатком до нього.

4.6. Форма № 4 Повідомлення про розмір вимог кредиторів та стан розрахунку з ними.

При першому поданні форми № 4 відносно юридичних осіб – боржників поля цієї форми заповнюються відповідно до ухвали господарського суду про затвердження реєстру вимог кредиторів та даних щодо розрахунків з кредиторами, відносно фізичних осіб – підприємців поля цієї форми заповнюються відповідно до ухвали про порядок і розмір задоволення вимог кредиторів.

При наступних поданнях до форми № 4 включаються також і поточні вимоги кредиторів.

Форма № 4 відносно боржників – фізичних осіб – підприємців заповнюється з урахуванням особливостей, встановлених Законом України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” для провадження справ про банкрутство відносно фізичних            осіб – підприємців.

Значення грошових сум вказується відносно кожного окремого кредитора із зазначенням літерного коду валюти, в якій визнано вимоги даного кредитора, відповідно до Класифікації валют, затвердженої наказом Державного комітету статистики України, чинної на момент подання інформації.

У разі здійснення провадження у справі про банкрутство відповідно до статей Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, які не передбачають затвердження господарським судом реєстру вимог кредиторів, форма № 4 заповнюється та подається  вперше через 10 днів після закінчення строку для пред’явлення вимог кредиторів. 

До поля 7 Реєстр вимог кредиторів/порядок і розмір задоволення вимог кредиторів форми № 4 вносяться дані щодо кожного кредитора відповідно до черговості, встановленої Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом. Якщо кількість кредиторів становить понад 100 осіб, дані щодо реєстру вимог кредиторів можуть подаватися до територіального органу з питань банкрутства лише в електронному варіанті форми № 4, без заповнення зазначеного поля у паперовому примірнику.

4.7. Форми № 5 “Фінансово-економічні показники діяльності             боржника – актив балансу”, № 5.1 “Фінансово-економічні показники діяльності боржника – пасив балансу” та № 5.2 “Фінансові результати діяльності боржника”.

Вказані форми заповнюються на підставі матеріалів бухгалтерської та статистичної інформації підприємства-боржника.

 

Перше подання інформації за вказаними формами здійснюється станом на останній звітний період, що передував даті порушення справи про банкрутство.

Поля форм № 5 і № 5.1 заповнюються відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 2 “Баланс”, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 березня 1999 року № 87, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 21 червня 1999 року за                 № 396/3689 (із змінами).

Поля 4, 5, 6, 7, 8.1, 8.2, 9, 10.1, 10.2, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 форми  № 5.2 заповнюються відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 3 “Звіт про фінансові результати”, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 березня 1999 року № 87, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 червня 1999 року за          № 397/3690 (із змінами).

Поле 19 “Капітальні інвестиції, разом (340)” форми № 5.2 заповнюється відповідно до Примітки до річної фінансової звітності, затвердженої наказом

Міністерства фінансів України від 29 листопада 2000 року № 302, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 грудня 2000 року за          № 904/5125 (із змінами).

Поле 20 “Дебіторська заборгованість, усього” заповнюється відповідно до суми даних, зазначених у рядках 050, 150, 160, 170, 180, 190, 200, 210 форми № 1 “Баланс”, наведеної в додатку до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 2 “Баланс”, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 березня 1999 року № 87, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 червня 1999 року за № 396/3689                           (із змінами).

Поле 21 “Кредиторська заборгованість, усього” заповнюється відповідно до суми даних, зазначених у рядках 480 та 620 форми № 1 “Баланс”, наведеної в додатку до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 2 “Баланс”, затвердженого наказом Міністерства фінансів України                         від 31 березня 1999 року № 87, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 червня 1999 року за № 396/3689 (із змінами).

Поле 22 “Середньооблікова кількість штатних працівників, осіб (рядок 020 Ф.1 - РС)”  форми № 5.2 заповнюється відповідно до форми № 1-РС “Звіт про витрати на утримання робочої сили”, затвердженої наказом Державного комітету статистики України від 28 липня 2010 року № 307 (із змінами).

Значення грошових сум вказується у тисячах гривень.

4.8. Якщо судом винесено ухвалу про припинення провадження у справі про банкрутство, арбітражний керуючий протягом 10 днів з дати винесення цієї ухвали одночасно з формою № 6 Повідомлення про припинення провадження у справі про банкрутство в обов’язковому порядку подає форми №№ 2, 3, 4, 5, 5.1, 5.2, 7.

4.9. Форми подання інформації №№ 1, 2, 5, 5.1, 5.2 підлягають заповненню арбітражним керуючим щодо боржників – юридичних осіб.

4.10. Форми подання інформації №№ 1.1, 3, 4, 6 підлягають заповненню арбітражним керуючим щодо боржників як юридичних осіб, так і фізичних осіб – підприємців.

4.11. Форма подання інформації № 7 підлягає заповненню арбітражними керуючими щодо боржників – фізичних осіб – підприємців.

4.12. У разі якщо арбітражний керуючий є членом одночасно декількох саморегулівних організацій, у полі 2 “Назва саморегулівної організації арбітражних керуючих, членом якої є арбітражний керуючий” форми № 8 вказується перелік усіх саморегулівних організацій, членом яких є арбітражний керуючий.

 

 

 

Директор Департаменту нотаріату,

банкрутства та функціонування

центрального засвідчувального органу                                      К.І. Чижмарь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства юстиції України

_______________________________

 

Форма № 1
Повідомлення про порушення провадження у справі про банкрутство

1. Номер справи

 

2. Найменування суду

 

3. Місцезнаходження суду, телефон, факс

 

4. Суддя

 

5. Дата винесення ухвали про порушення провадження у справі про банкрутство

 

6. Стаття Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», відповідно до якої порушено провадження у справі про банкрутство

 

7. Судова процедура, в якій перебуває боржник

 

8. Кредитор, за заявою якого порушено справу

8.1. Найменування (для юридичних осіб)

 

8.2. Код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб)

 

8.3. П.І.Б., номер та дата запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців про проведення державної реєстрації (для фізичних осіб – підприємців)

 

9. Інформація про боржника:

9.1. Найменування

 

9.2. Код згідно з ЄДРПОУ

 

9.3. Основний вид діяльності (КВЕД)

 

9.4. Місцезнаходження:

9.4.1. Область, район

 

9.4.2. Населений пункт

 

9.4.3. Вулиця, будинок, кімната (службове приміщення)

 

9.5. Телефон

 

9.6. Керівник

 

9.7. Форма власності боржника

 

9.8. Частка держави у статутному капіталі (у відсотках)

 

9.9. Суб’єкт управління об’єктами державної власності

 

 

Арбітражний керуючий

 

Номер та дата видачі свідоцтва

 

Дата заповнення форми

 

Підпис

 

 

Печатка

 

Директор Департаменту нотаріату, банкрутства

та функціонування центрального засвідчувального органу                                                                                  К.І. Чижмарь

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства юстиції України

 

_________________________________

Форма № 1.1
Повідомлення про призначення арбітражного керуючого у справі про банкрутство

1. Номер справи

 

2. Найменування суду

 

3. Місцезнаходження суду, телефон, факс

 

4. Суддя

 

5. Інформація про  боржника:

 

5.1. Найменування (для юридичних осіб)

 

5.2. Код боржника згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб)

 

5.3. П.І.Б. (для фізичних осіб – підприємців)

 

5.4. Номер та дата запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців про проведення державної реєстрації (для фізичних осіб – підприємців)

 

6. Дата винесення та номер  ухвали (рішення) про призначення арбітражного керуючого розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором

 

7. Статус арбітражного керуючого у даній справі

 

 

Арбітражний керуючий

 

Номер та дата видачі свідоцтва

 

Дата заповнення форми

 

Підпис

 

 

Печатка

 

 

Директор Департаменту нотаріату, банкрутства

та функціонування центрального засвідчувального органу                                                                            К.І. Чижмарь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства юстиції України

 

_________________________________

Форма № 2
Повідомлення про стан провадження у справі про банкрутство юридичної особи – боржника

1. Номер справи

 

2. Найменування суду

 

3. Суддя

 

4. Найменування боржника

 

5. Код згідно з ЄДРПОУ

 

6. Форма власності боржника

 

7. Частка держави у статутному капіталі (у відсотках)

 

8. Суб’єкт управління об’єктами державної власності

 

9. Загальна кількість працівників боржника на дату порушення провадження у справі

 

10. Кількість працівників боржника на звітну дату

 

11. Дата винесення ухвали про порушення провадження у справі про банкрутство

 

12. Стаття Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», відповідно до якої здійснюється провадження у справі про банкрутство

 

13. Судова процедура, в якій перебуває боржник

 

14. Дата проведення попереднього засідання

 

15. Інформація про опублікування оголошення

 

15.1. Короткий зміст оголошення

 

15.2. Найменування офіційного друкованого органу

 

15.3. Номер офіційного друкованого органу

 

15.4. Дата виходу з друку

 

16. Дата винесення ухвали про затвердження реєстру вимог кредиторів

 

17. Дата формування висновку щодо наявності ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства та його короткий зміст

 

18. Дата винесення ухвали про проведення санації боржника

 

19. Дата схвалення зборами кредиторів плану санації

 

20. Дата затвердження судом плану санації

 

21. Строк санації до «__»______20__року

 

22. Дата затвердження судом змін до плану санації

 

23. Строк санації продовжено до «__»______20__року

 

24. Дата винесення ухвали про затвердження звіту керуючого санацією

 

25. Результати санації

 

26. Дата винесення постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури

 

27. Дата затвердження господарським судом звіту ліквідатора

 

28. Дата винесення судом ухвали про затвердження мирової угоди

 

29. Стадія, на якій укладено мирову угоду

 

30. Строк виконання умов мирової угоди

 

31. Склад комітету кредиторів

№ з/п

Найменування (для юридичних осіб)/П.І.Б. (для фізичних осіб – підприємців)

Код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб)/номер та дата запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців про проведення державної реєстрації (для фізичних осіб – підприємців)

Кількість голосів

       

 

Арбітражний керуючий

 

Номер та дата видачі свідоцтва

 

Дата заповнення форми

 

Підпис

 

 

Печатка

 

Директор Департаменту нотаріату, банкрутства

та функціонування центрального засвідчувального органу                                                                            К.І. Чижмарь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства юстиції України

 

_________________________________

 

Форма № 3
Повідомлення про погашення заборгованості із заробітної плати

1. Номер справи

 

2. Найменування суду

 

3. Суддя

 

4. Найменування боржника (для юридичних осіб), П.І.Б. (для фізичних осіб – підприємців)

 

5. Код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), номер та дата запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців про проведення державної реєстрації (для фізичних осіб – підприємців)

 

6. Заборгованість із заробітної плати на дату порушення провадження у справі про банкрутство, грн

 

7. Заборгованість із заробітної плати на 01 число місяця, наступного за звітним (01 ________ 20__ року), грн

 

8. Погашено заборгованості із заробітної плати за звітний місяць (__________ 20_року), грн

 

9. Загальна сума погашеної заборгованості із заробітної плати на 01 число місяця, наступного за звітним (01 ________ 20__ року), грн

 

10. Загальна кількість працівників боржника, які мають заборгованість із заробітної плати на 01 число місяця, наступного за звітним

 

 

Арбітражний керуючий

 

Номер та дата видачі свідоцтва

 

Дата заповнення форми

 

Підпис

 

 

Печатка

 

 

Директор Департаменту нотаріату, банкрутства

та функціонування центрального засвідчувального органу                                                                            К.І. Чижмарь

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства юстиції України

 

_________________________________

Форма № 4
Повідомлення про розмір вимог кредиторів та стан розрахунку з ними

1. Номер справи

 

2. Найменування суду

 

3. Суддя

 

4. Найменування боржника (для юридичних осіб), П.І.Б. (для фізичних осіб – підприємців)

 

5. Код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), номер та дата запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців про проведення державної реєстрації (для фізичних осіб – підприємців)

 

6. Дата винесення ухвали про затвердження реєстру вимог кредиторів (для юридичних осіб), дата винесення ухвали про порядок і розмір задоволення вимог кредиторів (для фізичних осіб - підприємців)

 

7. Реєстр вимог кредиторів/порядок і розмір задоволення вимог кредиторів:

№ з/п

Найменування, П.І.Б. кредитора

Код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), номер та дата запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців про проведення державної реєстрації (для фізичних осіб – підприємців)

Сума визнаних судом вимог, валюта

Сума задоволених вимог, валюта

Вимоги першої черги:

 

 

 

 

 

Вимоги другої черги:

 

 

 

 

 

Вимоги третьої черги:

 

 

 

 

 

Вимоги четвертої черги:

 

 

 

 

 

Вимоги п’ятої черги:

 

 

 

 

 

з них відповідно до абзацу третього частини п’ятої статті 45 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», валюта

 

 

 

 

 

Вимоги шостої черги:

 

 

 

 

 

Вимоги забезпечених кредиторів

 

 

 

 

 

Усього на дату подання форми, валюта

 

 

8. Сума задоволених вимог у процедурі розпорядження майном, валюта

 

 

9. Сума задоволених вимог у процедурі санації, валюта

 

 

10. Сума незадоволених вимог у разі невиконання плану санації та переходу до стадії ліквідації, валюта

 

 

11. Сума задоволених вимог у процедурі ліквідації, валюта

 

 

12. Сума вимог, задоволених позачергово, валюта

 

 

13. Сума вимог, що вважається погашеною відповідно до частини п’ятої статті 45 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», валюта

 

 

14. Сума незадоволених вимог кредиторів на дату винесення ухвали про припинення провадження (для фізичних осіб – підприємців), валюта

 

 

 

Арбітражний керуючий

 

Номер та дата видачі свідоцтва

 

Дата заповнення форми

 

Підпис

 

 

Печатка

 

 

Директор Департаменту нотаріату, банкрутства

та функціонування центрального засвідчувального органу                                                                            К.І. Чижмарь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства юстиції України

 

_________________________________

 

Форма № 5
Фінансово-економічні показники діяльності боржника - актив балансу

1. Станом на дату

 

2. Найменування боржника

 

3. Код згідно з ЄДРПОУ

 


Стаття

Код рядка

На кінець звітного періоду,
тис. грн

I. Необоротні активи

Нематеріальні активи:

залишкова вартість

010

 

первісна вартість

011

 

накопичена амортизація

012

 

Незавершені капітальні інвестиції

020

 

Основні засоби:

залишкова вартість

030

 

первісна вартість

031

 

знос

032

 

Довгострокові фінансові інвестиції:

які обліковуються за методом участі в капіталі інших підприємств

040

 

інші фінансові інвестиції

045

 

Довгострокова дебіторська заборгованість

050

 

Відстрочені податкові активи

060

 

Інші необоротні активи

070

 

Усього за розділом I

080

 

II. Оборотні активи

Виробничі запаси

100

 

Поточні біологічні активи

110

 

Незавершене виробництво

120

 

Готова продукція

130

 

Товари

140

 

Векселі одержані

150

 

Дебіторська заборгованість за товари, роботи, послуги:

чиста реалізаційна вартість

160

 

первісна вартість

161

 

резерв сумнівних боргів

162

 

Дебіторська заборгованість за розрахунками:

з бюджетом

170

 

за виданими авансами

180

 

з нарахованих доходів

190

 

із внутрішніх розрахунків

200

 

Інша поточна дебіторська заборгованість

210

 

Поточні фінансові інвестиції

220

 

Грошові кошти та їх еквіваленти:

в національній валюті

230

 

в іноземній валюті

240

 

Інші оборотні активи

250

 

Усього за розділом II

260

 

III. Витрати майбутніх періодів

270

 

БАЛАНС:

280

 


Рівень конфіденційності

 


Арбітражний керуючий

 

Номер та дата видачі свідоцтва

 

Дата заповнення форми

 

Підпис

 


Печатка 

 

 

Директор Департаменту нотаріату, банкрутства

та функціонування центрального засвідчувального органу                                                                            К.І. Чижмарь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства юстиції України

 

_________________________________

Форма № 5.1
Фінансово-економічні показники діяльності боржника – пасив балансу

1. Станом на дату

 

2. Найменування боржника

 

3. Код згідно з ЄДРПОУ

 


Стаття

Код рядка

На кінець звітного періоду,
тис. грн

I. Власний капітал

Статутний капітал

300

 

Пайовий капітал

310

 

Додатковий вкладений капітал

320

 

Інший додатковий капітал

330

 

Резервний капітал

340

 

Нерозподілений прибуток (непокритий збиток)

350

 

Неоплачений капітал

360

 

Вилучений капітал

370

 

Усього за розділом I

380

 

II. Забезпечення наступних витрат і платежів

Забезпечення виплат персоналу

400

 

Інші забезпечення

410

 

Цільове фінансування

420

 

Усього за розділом II

430

 

III. Довгострокові зобов'язання

Довгострокові кредити банків

440

 

Інші довгострокові фінансові зобов'язання

450

 

Відстрочені податкові зобов'язання

460

 

Інші довгострокові зобов'язання

470

 

Усього за розділом III

480

 

IV. Поточні зобов'язання

Короткострокові кредити банків

500

 

Поточна заборгованість за довгостроковими зобов'язаннями

510

 

Векселі видані

520

 

Кредиторська заборгованість за товари, роботи, послуги

530

 

Поточні зобов'язання за розрахунками:

з одержаних авансів

540

 

з бюджетом

550

 

з позабюджетних платежів

560

 

зі страхування

570

 

з оплати праці

580

 

з учасниками

590

 

із внутрішніх розрахунків

600

 

Інші поточні зобов'язання

610

 

Усього за розділом IV

620

 

V. Доходи майбутніх періодів

630

 

БАЛАНС:

640

 


Рівень конфіденційності

 


Арбітражний керуючий

 

Номер та дата видачі свідоцтва

 

Дата заповнення форми

 

Підпис

 


Печатка 

 

 

 

Директор Департаменту нотаріату, банкрутства

та функціонування центрального засвідчувального органу                                                                            К.І. Чижмарь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства юстиції України

 

_________________________________

Форма № 5.2
Фінансові результати діяльності боржника

1. Станом на дату

 

2. Найменування боржника

 

3. Код згідно з ЄДРПОУ

 

4. Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (010)

 

5. Відрахування з доходу (сума 015 + 020 + 025 + 030)

 

6. Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (035)

 

7. Собівартість реалізованої продукції (товарів, послуг) (040)

 

8. Фінансові результати від операційної діяльності:

8.1. Прибуток (100)

 

8.2. Збиток (105)

 

9. Дохід від участі в капіталі (110)

 

10. Фінансові результати від звичайної діяльності до оподаткування:

 

10.1. Прибуток (170)

 

10.2. Збиток (175)

 

11. Податок на прибуток від звичайної діяльності (180)

 

12. Чистий прибуток (220)

 

13. Чистий збиток (225)

 

14. Матеріальні затрати (230)

 

15. Витрати на оплату праці (240)

 

16. Витрати на соціальні заходи (250)

 

17. Амортизація (260)

 

18. Інші операційні витрати (270)

 

19. Капітальні інвестиції, разом (340)

 

20. Дебіторська заборгованість, усього

 

21. Кредиторська заборгованість, усього

 

22. Середньооблікова кількість штатних працівників, осіб (рядок 020 Ф. 1-РС)

 

 

Рівень конфіденційності

 

 

Арбітражний керуючий

 

Номер та дата видачі свідоцтва

 

Дата заповнення форми

 

Підпис

 


Печатка

 

 

Директор Департаменту нотаріату, банкрутства

та функціонування центрального засвідчувального органу                                                                            К.І. Чижмарь

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства юстиції України

 

_________________________________

 

 

Форма № 6
Повідомлення про припинення провадження у справі про банкрутство

1. Номер справи

 

2. Найменування суду

 

3. Суддя

 

4. Найменування боржника (для юридичних осіб), П.І.Б. (для фізичних осіб – підприємців)

 

5. Код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), номер та дата запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців про проведення державної реєстрації (для фізичних осіб – підприємців)

 

6. Підстава для припинення провадження відповідно до статті 83 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»

 

7. Стадія, на якій припинено провадження у справі про банкрутство

 

8. Дата винесення ухвали про припинення провадження

 

9. Відновлено платоспроможність боржника шляхом виконання усіх зобов’язань перед кредиторами

Так

Ні

 

 

Арбітражний керуючий

 

Номер та дата видачі свідоцтва

 

Дата заповнення форми

 

Підпис

 

Печатка

 

 

Директор Департаменту нотаріату, банкрутства

та функціонування центрального засвідчувального органу                                                                            К.І. Чижмарь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства юстиції України

 

_________________________________

Форма № 7
Повідомлення про стан провадження у справі про банкрутство
фізичної особи – підприємця

1. Номер справи

 

2. Найменування суду

 

3. Місцезнаходження суду, телефон, факс

 

4. Суддя

 

5. Дата винесення ухвали про порушення провадження у справі про банкрутство

 

6. Ініціатор порушення справи

 

6.1. Найменування (для юридичних осіб)

 

6.2. Код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб)

 

6.3. П.І.Б., номер та дата запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців про проведення державної реєстрації (для фізичних осіб – підприємців)

 

7. Інформація про боржника:

7.1. П.І.Б.

 

7.2. Номер та дата запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців про проведення державної реєстрації

 

7.3. Основний вид діяльності (КВЕД)

 

7.4. Місце проведення державної реєстрації:

7.4.1. Область, район

 

7.4.2. Населений пункт

 

7.4.3. Вулиця, будинок, кімната, квартира

 

7.5. Телефон

 

8. Дата зупинення провадження у зв’язку із затвердженням господарським судом плану погашення боргів

 

9. Дата поновлення провадження

 

10. Дата винесення постанови про визнання боржника банкрутом

 

11. Інформація про опублікування оголошення про визнання боржника банкрутом

 

11.1. Найменування офіційного друкованого органу

 

11.2. Номер офіційного друкованого органу

 

11.3. Дата виходу з друку

 

 

Арбітражний керуючий

 

Номер та дата видачі свідоцтва

 

Дата заповнення форми

 

Підпис

 

Печатка

 

Директор Департаменту нотаріату, банкрутства

та функціонування центрального засвідчувального органу                                                                            К.І. Чижмарь

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства юстиції України

 

_________________________________

Форма № 8
Повідомлення про арбітражного керуючого

1. П.І.Б. арбітражного керуючого 

 

2. Назва саморегулівної організації арбітражних керуючих, членом якої є арбітражний керуючий

 

3. Місцезнаходження офісу (контори) арбітражного керуючого

 

3.1. Адреса

 

3.2. Телефон 

 

3.3. Факс

 

3.4. Мобільний телефон

 

3.5. E-mail

 

 

Арбітражний керуючий

 

Номер та дата видачі свідоцтва

 

Дата заповнення форми

 

Підпис

 

Печатка

 

 

 

Директор Департаменту нотаріату, банкрутства

та функціонування центрального засвідчувального органу                                                                            К.І. Чижмарь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

до Порядку подання арбітражними керуючими (розпорядниками майна, керуючими санацією, ліквідаторами) обов’язкових відомостей (інформації)

 

 

 

Періодичність та строки

подання арбітражними керуючими інформації, необхідної для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство

 

 

Номер форми

Назва форми

Строк подання

1

Повідомлення про порушення провадження у справі про банкрутство

Один раз протягом 10 днів після призначення арбітражного керуючого

1.1

Повідомлення про призначення арбітражного керуючого у справі про банкрутство

Протягом 10 днів після призначення арбітражного керуючого розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором

2

Повідомлення про стан провадження у справі про банкрутство юридичної особи – боржника

Щомісяця до 10 числа місяця, наступного за звітним, та протягом 10 днів з дати винесення ухвали про припинення провадження у справі

3

Повідомлення про погашення заборгованості із заробітної плати

Щомісяця до 10 числа місяця, наступного за звітним, та протягом 10 днів з дати винесення ухвали про припинення провадження у справі

4

Повідомлення про реєстр вимог кредиторів та стан розрахунку з ними

Перше подання:

для юридичних осіб – боржників: протягом 10 днів після винесення ухвали про затвердження реєстру вимог кредиторів або протягом 10 днів після закінчення строку для пред’явлення вимог кредиторів у випадку (абзац п’ятий пункту 4.5 Порядку);

для фізичних осіб – підприємців: протягом 10 днів після винесення ухвали про порядок і розмір задоволення вимог кредиторів.

Наступні подання – щомісяця до 10 числа місяця, наступного за звітним, та протягом 10 днів з дати винесення ухвали про припинення провадження у справі

 

 

 

Продовження додатка

5

Фінансово-економічні показники діяльності боржника – актив балансу

Протягом 10 днів після призначення арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) або переходу до іншої стадії провадження у справі про банкрутство, після проведення інвентаризації та протягом 10 днів з дати винесення ухвали про припинення провадження у справі

5.1

Фінансово-економічні показники діяльності боржника – пасив балансу

5.2

Фінансові результати діяльності боржника

6

Повідомлення про припинення провадження у справі про банкрутство

Протягом 10 днів з дати винесення ухвали про припинення провадження у справі

7

Повідомлення про стан провадження у справі про банкрутство фізичної особи – підприємця

Перше подання – протягом 10 днів після призначення арбітражного керуючого.

Наступні подання – щомісяця до 10 числа місяця, наступного за звітним, та протягом 10 днів з дати винесення ухвали про припинення провадження у справі

8

Повідомлення про арбітражного керуючого

Протягом 10 днів після отримання свідоцтва та протягом 10 днів у разі будь-яких змін у наданій інформації

 

АНОНСИ ПОДІЙ
12 12 2018

14:00 Правовий брейн-ринг "Я маю право"

   
далі...
10 12 2018

11:00 урочисте відкриття Всеукраїнського тижня права н...

 
далі...
31 07 2018

02.08.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.Грушевськ...

02.08.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.Грушевського, 1 каб.332 (зала селекторних нарад Чернівецької обласної ради) відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргми: ТзОВ "Гіпербуд" на рішення про відмову у державній реєстрації № 41615242 від 14.06.2018 р. ДобкиО.Г.; ПАТ "Національна суспіль
далі...
13 07 2018

16.07.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Коханов...

16.07.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Кохановського, 7 відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргою Антощук В.В. на дії державного реєстратора Миронюк Я.Ф. 
далі...
18 06 2018

21.06.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Коханов...

 
далі...
ПОСИЛАННЯ

 

 

 

 

'

 


 

 

 

 



  



   

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА





www.legalaid.gov.ua/ua/konkursadvokativ/ shostyi-konkurs


 

Скайп відділу державної реєстрації актів цивільного стану управління державної реєстрації Головного управління юстиції у Чернівецькій області