АРХІВ НОВИН
«Травень 2025 р. »
ПнВтСрЧтПтСбНд
2829301 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
ПОЛОЖЕННЯ ПРО СИСТЕМУ ОБЛІКУ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ЗАТВЕРДЖЕНЕ ПОСТАНОВОЮ КМУ ВІД 21.11.2011 №1277
 КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ 

П О С Т А Н О В А
від 21 листопада 2011 р. N 1277
Київ

 

Питання системи обліку публічної інформації

 

            Кабінет Міністрів України  п о с т а н о в л я є:

1. Затвердити   Положення   про   систему   обліку  публічної інформації, що додається.

            2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим,  обласним, Київській та Севастопольській міським державним  адміністраціям  у  тримісячний строк забезпечити:

створення, функціонування та ведення системи обліку публічної інформації;

доступ до системи обліку публічної інформації.

3. Рекомендувати органам місцевого самоврядування забезпечити створення,  функціонування  та  ведення  системи  обліку публічної інформації.

 

 

     Прем'єр-міністр України                                                                               М.АЗАРОВ 

 

 

 

                                          ЗАТВЕРДЖЕНО

                           постановою Кабінету Міністрів України 

                                від 21 листопада 2011 р. N 1277

 

 

ПОЛОЖЕННЯ
про систему обліку публічної інформації

     1. Це Положення встановлює загальні вимоги щодо  забезпечення збереження  та  доступу  до публічної інформації шляхом створення, функціонування і ведення системи обліку  публічної  інформації,  в якій реєструються  документи,  що перебувають у суб'єктів владних повноважень.

     2. Система  обліку  публічної  інформації  (далі  -   система обліку)  -  це  електронна  база даних,  що містить інформацію про документи,  які перебувають у суб'єкта владних повноважень (далі - документи).

     3. Адміністратором   системи   обліку   є   суб'єкт   владних повноважень, що забезпечує її створення, функціонування та ведення в межах своїх повноважень.

     4. Адміністратор системи обліку забезпечує:

- реєстрацію документів;

     - стабільну роботу системи обліку;

     - оприлюднення системи обліку на офіційному веб-сайті, а в разі його відсутності - в інший прийнятний спосіб;

     - надання доступу до системи обліку за запитами;

     - здійснення оновлення програмного забезпечення системи обліку; можливість пошуку,  перегляду,  отримання  електронних  копій шляхом  копіювання  інформації  з  системи  обліку в цілому або її частин користувачами системи обліку;

- здійснення інших функцій відповідно до законодавства.

 

     5. Реєстрація  документів  здійснюється  шляхом  внесення   в облікову  картку  таких  відомостей  про  документи в електронному вигляді:

- номер облікової картки;

- назва документа;

- номер документа;

- дата створення документа;

- дата надходження документа;

- джерело інформації (автор, відповідний підрозділ);

- передбачена законом   підстава   віднесення   інформації   до категорії з обмеженим доступом;

-строк обмеження  доступу  до  інформації  (у разі,  якщо вона віднесена до інформації з обмеженим доступом);

- галузь;

- ключові слова;

- тип, носій (текстовий документ, плівки, відео- та аудіозаписи

тощо);

-вид (нормативні   акти,  угоди,  рішення,  протоколи,  звіти, прес-релізи);

- проекти рішень (доповідні записки, звернення, заяви, подання,

пропозиції, листи тощо);

-форма зберігання документа;

- місце зберігання документа;

У разі потреби може зазначатися додаткова інформація. 

     6. Система обліку ведеться державною мовою.

     7. Внесення   змін   до   системи  обліку  у  разі  виявлення неточності,  помилки або зміни інформації про  документ,  внесеної раніше,  здійснюється  шляхом  створення  додаткової  до  існуючої облікової картки,  із зазначенням у системі обліку факту  внесення змін, змісту змін та дати.

     8. Внесення   до  системи  обліку  відомостей  про  документи здійснюється з урахуванням частини сьомої статті 6 Закону  України "Про доступ до публічної інформації" ( 2939-17 ).

     9. Захист  інформації  в  системі  обліку здійснюється шляхом створення комплексної системи захисту інформації  з  підтвердженою відповідністю.

АНОНСИ ПОДІЙ
12 12 2018

14:00 Правовий брейн-ринг "Я маю право"

   
далі...
10 12 2018

11:00 урочисте відкриття Всеукраїнського тижня права н...

 
далі...
31 07 2018

02.08.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.Грушевськ...

02.08.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.Грушевського, 1 каб.332 (зала селекторних нарад Чернівецької обласної ради) відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргми: ТзОВ "Гіпербуд" на рішення про відмову у державній реєстрації № 41615242 від 14.06.2018 р. ДобкиО.Г.; ПАТ "Національна суспіль
далі...
13 07 2018

16.07.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Коханов...

16.07.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Кохановського, 7 відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргою Антощук В.В. на дії державного реєстратора Миронюк Я.Ф. 
далі...
18 06 2018

21.06.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Коханов...

 
далі...
ПОСИЛАННЯ

 

 

 

 

'

 


 

 

 

 



  



   

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА





www.legalaid.gov.ua/ua/konkursadvokativ/ shostyi-konkurs


 

Скайп відділу державної реєстрації актів цивільного стану управління державної реєстрації Головного управління юстиції у Чернівецькій області