АРХІВ НОВИН | « | Травень 2025 р. | » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
1 |
|
Анкета споживача послуг, шо надає Головне управління юстиції у Чернівецьікй області |
А Н К Е Т А
споживача послуг, що надає
орган виконавчої влади - Головне управління юстиції у Чернівецькій області
ШАНОВНИЙ СПОЖИВАЧ !
Вашій увазі пропонується відповісти на питання анкети.
Мета анкетування – визначити якість надання послуг органами виконавчої влади та рівень задоволеності споживачів цими послугами
І. Загальні відомості
Ваше прізвище,
ім’я, по батькові:
|
______________________________
|
|
(у разі заповнення анкети від організації – назва організації)
|
Ваша адреса, телефон:
|
______________________________
|
|
|
Соціальний статус:
(потрібне підкреслити)
|
□ службовець,
|
□ підприємець,
|
|
□ робітник,
|
□ пенсіонер,
|
|
□ студент,
|
□ непрацюючий,
|
|
□ представник громадської організації
|
|
□ інші
|
Назва органу, що є учасником Конкурсу, до якого Ви звертались:
|
______________________________
|
Адреса органу *
|
______________________________
|
|
|
Керівник органу*
|
______________________________
|
|
(прізвище, ім’я, по батькові)
|
* Заповнення зазначених пунктів анкети не є обов’язковим.
|
|
(підпис споживача)
(у разі заповнення анкети від організації – підпис керівника організації)
|
ІІ. Доступність інформації в органі виконавчої влади
1. Чи є вільний доступ у приміщення?
□ так □ ні
|
2. Наскільки доступною є інформація щодо умов (порядку) надання послуг, у тому числі платних, яку бажають отримати відвідувачі від органу?
□ повністю доступна
□ доступна
□ майже недоступна
□ недоступна
□ важко визначитися
|
3. Чи встановлений в приміщенні органу інформаційний стенд?
□ так □ ні
|
4. Чи розміщено на стенді для ознайомлення перелік послуг, які надаються органом?
□ так □ ні
|
5. Чи є корисною для Вас інформація, розміщена на інформаційних стендах та чи спрощує вона процедуру надання послуг?
□ так □ ні
|
6. Чи є в органі зразки заповнення заяв, документів тощо?
□ так □ ні
|
7. З якого джерела Ви отримуєте інформацію про діяльність органу до якого звернулись або послуг, які він надає (потрібне підкреслити)
Засоби масової інформації:
□ радіо
□ телебачення
□ газети, журнали
□ Інтернет
□ з особистого спілкування
інше __________________________________________
|
8. Чи є змістовною інформація, яку подає орган для громадян (відвідувачів) через засоби масової інформації?
□ так □ ні
|
9. Чи маєте Ви доступ до мережі Інтернет?
□ так □ ні
|
10. Чи є корисною інформація на веб-сайті органу?
□ так □ ні □ не користуюсь веб-сайтом
□ веб-сайт органу відсутній
|
11. Чи надаються послуги через веб-сайт органу?
□ так □ ні □ не користуюся веб-сайтом
□ веб-сайт органу відсутній
|
12. Чи задоволені наданням довідкової інформації секретарями (відповідальними працівниками) органу?
□ так □ ні
|
13. Чи прикріплені на дверях кабінетів таблички із зазначенням прізвищ, імен, по батькові та посад працівників які надають послуги?
□ так □ ні
|
14. Чи встановлений на кожному поверсі стенд із схемою розташування кабінетів з їх номерами?
□ так □ ні
|
15. Чи запроваджені додаткові заходи щодо покращення інформування відвідувачів (крім зазначених вище)? Які саме?
_________________________________________________________
|
16. Яким чином Вам зручніше отримувати послуги від органу?
□ на особистому прийомі
□ у письмовій формі
□ з використанням мережі Інтернет
□ через пряму телефонну лінію
|
ІІІ. Умови перебування в органі виконавчої влади
1. Чи є у приміщенні гардероб?
□ так □ ні
|
2. Чи є у приміщенні органу для відвідувачів внутрішній телефон (телефон, під’єднаний до загальної мережі)?
□ так □ ні
|
3. Чи є місця для очікування (стільці, лави)?
□ так □ ні
|
4. Чи є умови для запису інформації (стіл, стільці, канцелярське приладдя, копіювальний апарат)?
□ так □ ні
|
5. Чи підтримується у чистоті приміщення?
□ так □ ні
|
6. Чи носять бейджі працівники, що безпосередньо спілкуються з відвідувачами?
□ так □ ні
|
7. Чи є санітарно-гігієнічний вузол доступним для відвідувачів?
□ так □ ні
|
8. Чи розміщена у коридорі інформація про санітарно-технічний вузол?
□ так □ ні
|
9. Чи облаштовано відокремлене місце для паління?
□ так □ ні
|
10. Чи працює кафе (буфет, їдальня), доступне для відвідувачів?
□ так □ ні
|
11. Чи створені умови для доступу та пересування осіб із фізичними вадами?
□ так □ ні
|
ІV. Процедури обслуговування відвідувачів
1. Чи задоволені Ви якістю отриманих послуг?
□ так □ ні
|
2. Чи були ввічливими та уважно відносилися до порушених Вами питань співробітники органу?
□ так □ ні
|
3. Чи є загальноприйнятим серед працівників органу у телефонній розмові представлятися із зазначенням власного ім’я, посади та назви підрозділу?
□ так □ ні □ по телефону не звертався
|
4. Чи доводилося Вам декілька раз приходити до органу за однією і тією ж послугою?
□ так □ ні
|
5. Якщо Ви чекаєте розгляду своєї справи, чи надається Вам інформація щодо того, скільки громадян перебуває у черзі перед Вами, або щодо прогнозного очікування?
□ так □ ні
|
6. Чи отримували відповіді на письмові звернення в строки, передбачені чинним законодавством (30 календарних днів)?
□ так □ ні
Якщо не отримували в термін відповіді, то протягом якого часу? _________________________________________________________
|
7. Чи стикалися Ви із проявами корупції у даному органі?
□ так □ ні
|
8. Чи скаржилися Ви на працівників даного органу?
□ так □ ні
|
9. Чи зверталися до судових інстанцій зі скаргами щодо діяльності органу?
□ так □ ні
|
10. Який напрямок діяльності органу з обслуговування відвідувачів потребує покращення або перегляду?
Будь ласка, уточніть _______________________________________
|
11. Чи є доступними необхідні номери телефонів?
□ так □ ні □ не телефонував
|
V. Пропозиції споживача послуг щодо покращення роботи органу виконавчої влади
1. Чи є у Вас пропозиції щодо покращення роботи органу? Які саме?
Примітка.
Заповнена анкета надсилається на адресу:
м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського 21, Управління державної служби Головдержслужби України в Івано-Франківській та Чернівецькій областях
в електронному вигляді на e-mail: if_guds@ukr.net.
|
далі... |
далі... |
02.08.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.Грушевського, 1 каб.332 (зала селекторних нарад Чернівецької обласної ради) відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргми: ТзОВ "Гіпербуд" на рішення про відмову у державній реєстрації № 41615242 від 14.06.2018 р. ДобкиО.Г.; ПАТ "Національна суспіль
далі... |
16.07.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Кохановського, 7 відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргою Антощук В.В. на дії державного реєстратора Миронюк Я.Ф.
далі... |
далі... |
|