АРХІВ НОВИН
«Травень 2025 р. »
ПнВтСрЧтПтСбНд
2829301 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
Інформація про діяльність Головного управління юстиції у Чернівецькій області та територіальних управлінь юстиції щодо організації та проведення правової роботи упродовж першого півріччя 2013 року
 
 
 
І Н Ф О Р М А Ц І Я
 про діяльність  Головного управління юстиції у Чернівецькій області
 
 
 та  територіальних управлінь юстиції щодо організації та проведення  правової роботи  упродовж першого півріччя 2013 року
 Організацію правової роботи в Головному управлінні юстиції у Чернівецькій області забезпечує відділ реєстрації нормативно-правових актів, систематизації законодавства, правової роботи та освіти, який очолює начальник відділу Німіжан Іра Леонідівна (тел. (0372) 55-27-20).
 
 Питаннями організації правової роботи займається в.о. головного спеціаліста відділу реєстрації нормативно-правових актів, систематизації законодавства, правової роботи та освіти  Напора Іванна Василівна (тел. (0372) 55-27-20).
 
Положення про відділ реєстрації нормативно-правових актів, систематизації законодавства, правової роботи та освіти затверджено наказом начальника Головного управління юстиції у Чернівецькій області від 17.11.2011 № 344/о.
 
 Посадові обов’язки працівників затверджені в установленому порядку.
 
 У 1 півріччі 2013 року робота проводилася відповідно до річних, щоквартальних та окремих планів роботи, якими передбачалося здійснення перевірок, узагальнень, проведення семінарів та стажувань, розроблення методичних матеріалів, співпраця зі ЗМІ та юрслужбами, надання методичної та практичної допомоги суб’єктам правової роботи та територіальним управлінням юстиції.
 
За звітний період діяльність Головного управління юстиції у Чернівецькій області спрямовувалась на  удосконалення правової роботи в суб’єктах правової роботи, підвищення професійного рівня працівників їх юридичних служб, підготовку та розповсюдження рекомендацій щодо вдосконалення правової роботи та з актуальних питань чинного законодавства.
 
Головним управлінням юстиції у Чернівецькій області у 1 півріччі 2013 року здійснено ряд організаційних заходів з метою покращення організації правової роботи в області, а саме:
 
- питання правової роботи розглядались на 4 засіданнях колегії   Головного управління юстиції у Чернівецькій області, зокрема розглядалися основні підсумки діяльності Головного управління юстиції у 2012 році та завдання щодо подальшого підвищення ефективності їх роботи, та результати перевірок Новодністровського, Глибоцького, Герцаївського районних управлінь юстиції.
 
За наслідками колегій прийняті відповідні рішення та проконтрольовано їх виконання;
 
 -  питання правової роботи розглядались на 7 оперативних нарадах при в.о. начальника управління Беженарю М.Д. та начальнику відділу реєстрації нормативно-правових актів, систематизації законодавства, правової роботи та освіти Німіжан І.Л.
Зокрема обговорювалися результати проведених перевірок в управлінні культури облдержадміністрації, управлінні інфраструктури та туризму облдержадміністрації, Територіальній інспекції у Чернівецькій області, виконавської дисципліни, Чернівецькому обласному центрі гідрометеорології, Головному управлінні статистики у Чернівецькій області, узагальнення Міністерства юстиції з питань правової роботи за 2012 рік та інші;
 в Головному та територіальних управліннях юстиції продовжують роботу постійно діючі семінари для юридичних служб територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, їх управлінь, відділів, державних підприємств, установ, організацій та державних господарських об’єднань. Семінари проводяться щомісячно за розробленою тематикою з питань трудового, земельного, податкового, пенсійного законодавства тощо. 
 
За звітний період проведено 6 постійно-діючих семінарів, до виступів в яких залучалися працівники юридичного відділу апарату облдержадміністрації, юридичного відділу Чернівецького обласного центру зайнятості, представників районних судів у Чернівецькій області, працівники сектору з питань запобігання та виявлення корупції апарату обласної державної адміністрації, реєстраційної служби Головного управління юстиції у Чернівецькій області, Головного управління Пенсійного фонду у Чернівецькій області тощо.
 
 Крім того, на базі Головного управління юстиції у Чернівецькій області проводяться семінари з працівниками територіальних управлінь юстиції. Впродовж 1 півріччя 2013 року таких семінарів проведено 2.
 
Так, 22.01.2013р. проведено семінар-нараду з начальниками та спеціалістами районних/міських управлінь юстиції, метою якого було ознайомлення зі змінами в законодавстві, аналіз діяльності міських та районних управлінь юстиції з питань правової роботи за 2012 рік та підвищення рівня теоретичних, практичних навиків начальників районних/міських управлінь юстиції.
 
10.04.2013р. проведено навчально-практичний семінар із спеціалістами міських та районних управлінь юстиції, метою якого було ознайомлення із змінами в законодавстві та організація роботи управлінь юстиції з питань правової роботи.
 
 - за звітний період Головним управлінням юстиції проведено 18 стажувань  з них пройшли стажування 10 юрисконсультів  та 8 працівників територіальних управлінь юстиції (3 начальники та 5 спеціалістів).
 
 Під час проходження стажування працівники юридичних служб, начальники та спеціалісти районних управлінь юстиції ознайомлюються з досвідом та узагальненнями роботи кращих юридичних служб області. Крім того, юрисконсульти підприємств, установ та організацій мають можливість ознайомлюватися з новими нормативно-правовими актами, змінами в чинному законодавстві та нормативними актами.
 
- відповідно до планів роботи Головного управління юстиції у Чернівецькій області на 2013 рік, відділом реєстрації нормативно-правових актів, систематизації законодавства, правової роботи та освіти  упродовж звітного періоду здійснено 17 /за планом 16/ перевірок щодо організації і проведення правової роботи в територіальних органах міністерств, інших центральних органах виконавчої влади, обласній державній адміністрації, її управліннях, відділах,  на державних підприємствах, в установах, організаціях та державних господарських об’єднаннях та районних управлінь юстиції. З них перевірено:
 
 5 територіальних управлінь юстиції – Новоселицьке (планова), Кельменецьке (планова),  Новодністровське (комплексна), Сокирянське (планова), Путильське (контрольна);
 
 5 державних підприємств, установ, організацій; 
 
2  органів виконавчої влади;  
 
 5  територіальних органів центральних органів виконавчої влади.
 
 Упродовж першого півріччя 2013 року з загальної кількості проведених перевірок (17) здійснено 2 спільні  перевірки.
 
Спільні перевірки здійснювалися спільно з працівниками юридичного відділу апарату облдержадміністрації в управлінні культури обласної державної адміністрації, управлінні інфраструктури та туризму обласної державної адміністрації.
 
 Перевірки проводилися згідно вимог наказу Міністерства юстиції України „Про затвердження Порядку проведення органами юстиції перевірок стану правової роботи та систематизації законодавства”, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 18.01.2012 за № 91/5 та зареєстрованого Міністерством юстиції України 19.01.2012 за № 75/20388 та наказу Міністерства юстиції України від 11.03.2013. № 403/5 «Про затвердження Примірної програми проведення перевірок стану правової роботи та систематизації законодавства в міністерствах, інших органах виконавчої влади, на державних підприємствах, в установах, організаціях та державних господарських об'єднаннях».
 
 При проведенні перевірок стану правової роботи належна увага приділяється перевірці питань організації та ведення договірної, претензійно-позовної роботи, захисту інтересів підприємств, установ, організацій у судах, забезпечення дотримання трудового законодавства.
 
 Пропозицій щодо притягнення працівників юридичних служб до відповідальності у 1 півріччі 2013 року працівниками Головного та територіальних управлінь юстиції періоду не вносились.
 
За наслідками перевірок об’єктів правової роботи на оперативних нарадах заслуховувалися результати їх проведення, надавалась методична та практична допомога, здійснювалась робота з підвищення кваліфікації працівників юрслужб.
 
Довідки з рекомендаціями направлялися суб’єктам правової роботи до відома та вжиття відповідних заходів, проконтрольовано виконання рекомендацій та  отримання відповідей. За результатами перевірок було надіслано 17 рекомендацій, на 17 з них отримано відповіді.
 
З метою поліпшення стану правової роботи, проведення роз’яснювальної роботи Головним управлінням юстиції  впродовж звітного періоду підготовлено 6 методичних рекомендацій, з них: «Антидискримінаційна експертиза проектів нормативно-правових актів», «Правильне оформлення та складання документів без проблем», «Інструкція з діловодства установи: призначення вимоги, формування, організація роботи», «Поняття позову та його види», «наказне провадження», «Судовий збір», які направлялись для використання в роботі суб’єктам правової роботи.
 
 Головним управлінням юстиції постійно здійснюється робота щодо вивчення структури та чисельності юридичних служб суб’єктів правової роботи. Визначається перспективна потреба в юридичних кадрах суб’єктів правової роботи, здійснюється облік вакансій і осіб, які потребують працевлаштування, надається допомога в кадровому забезпеченні суб’єктів правової роботи.
 
 Так, в області охоплено правовим обслуговуванням 176 місцевих державних адміністрацій, їх управлінь, відділів, структурних підрозділів, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ, організацій.
 
Всього штатних юристів місцевих державних адміністрацій, їх управлінь, відділів, структурних підрозділів, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ, організацій 220.
 
 Не охоплено правовим обслуговуванням 269 територіальних органів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ, організацій. Всі райдержадміністрації та облдержадміністрація охоплені правовим обслуговуванням. Причиною низького рівня охоплення правовим обслуговуванням в сільських та селищних радах є відсутність фінансування та не передбачення посади юрисконсульта в штатному розписі. При цьому правовим обслуговуванням охоплено всі районні, міські, обласна та районні у місті ради.
 
Кількість вакантних посад юрисконсультів територіальних органів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ, організацій - 11.
 
З метою забезпечення координації та методичного керівництва правовою роботою в територіальних органах міністерств, інших центральних органах виконавчої влади, Чернівецькій обласній державній адміністрації, її управліннях, відділах, структурних підрозділах, державних підприємствах, установах, організаціях та державних господарських об’єднаннях, наказом від 28.04.2012 № 105/о при Головному управлінні юстиції у Чернівецькій області створено Методичний кабінет для юрисконсультів територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Чернівецької обласної державної адміністрації, її управлінь, відділів, структурних підрозділів, державних підприємств, установ, організацій та державних господарських об’єднань. Наказом затверджено Положення про методичний кабінет, призначено завідуючого методичним кабінетом та визначено графік роботи методичного кабінету - щочетверга з 9:00 до 13:00, з 13:45 до 18:00 год.  
 
 Протягом І кварталу 2013 року до методичного кабінету звернулося 34 юрисконсультів суб’єктів правової роботи з питань отримання інформації про порядок систематизації законодавства, організації роботи з діловодства, з кадрових питань, обліку претензійно-позовної роботи, отримання нормативних актів з офіційних видань Мін’юсту та інших.
 
 Територіальними управліннями юстиції створено аналогічні методичні кабінети для юрисконсультів територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, їх управлінь, відділів, структурних підрозділів, державних підприємств, установ, організацій. Затверджено Положення про методичний кабінет, призначено завідуючих, визначено графік їх роботи та забезпечено її документальне підтвердження.
 
Про створення таких кабінетів було оголошено у засобах масової інформації області.
 
При методичному кабінеті в Головному управлінні юстиції зосереджені необхідні нормативно-правові акти, методичні рекомендації з питань правової роботи, добірки зразків документів, які необхідні працівникам юридичних служб у їх практичній діяльності, посібники, збірники зразків установчих документів. Оформлено стенд “Нове в законодавстві України”. Для роботи управління, в тому числі методичного кабінету, у 1 півріччі 2013 року передплачувалися такі видання:
 -  Офіційний вісник України. Із змінами;
  -  Систематичне зібрання чинного законодавства;
 -  Кодекси України;
 -  Урядовий кур’єр;
 -  Голос України;
 -  Бюлетень Міністерства юстиції України;
 -  Все про бухгалтерський облік;
 -  Юрист консультує;
 -  Юридичний вісник України;
 -  Офіційний вісник Президента України;
 -  Праця і зарплата;
-  Довідник кадровика тощо.
 У відділі використовуються комп’ютерні пошукові системи “Ліга-Закон”,  „НАУ”, а також мережа Інтернет, яка полегшує роботу з пошуку нормативних актів, необхідних для роботи управління. Також в Головному управлінні юстиції є доступ до Інформаційного фонду Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів з 2 комп’ютерів.
 Відповідно до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» від 02.06.2011 № 3460-VI, Порядку роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 21.09.2011 № 3047/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.09.2011 за № 1114/19852 (із змінами), при Головному управлінні юстиції у Чернівецькій області діє громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги (далі - приймальня).
 Реєстрація особистого обліку прийому громадян, які звертались до приймальні, здійснюється за допомогою журнальної форми реєстрації. Так, станом на 27 червня 2013 року було зафіксовано 130 звернень осіб. Громадяни найчастіше зверталися з питань оформлення спадщини, порядку звернення до суду, виконання рішення суду, оформлення прав на земельну ділянку, стягнення аліментів та з пенсійних питань тощо.
 
 На виконання Закону України «Про безоплатну правову допомогу» від 02.06.2011 № 3460-VI, Порядку роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 21.09.2011 № 3047/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.09.2011 за № 1114/19852 (із змінами), Головне управління юстиції під час здійснення перевірок суб’єктів правової роботи вносить пропозиції про створення при них громадських приймалень з надання безоплатної первинної правової допомоги (наприклад в Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Чернівецькій області, управлінні культури Чернівецької обласної державної адміністрації). Таку приймальню вже створено в Головному управлінні статистики у Чернівецькій області.
 
Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, проводиться постійно в установлені дні та години. Наказом Головного управління юстиції у Чернівецькій області «Про організацію діяльності громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при Головному управлінні юстиції у Чернівецькій області» від 06.01.2012 № 01/0 (із змінами) затверджено Графік роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при Головному управлінні юстиції у Чернівецькій області, в якому зафіксовано дату прийому, вказано працівників, що його здійснюють. Так, прийом громадян здійснюється щовівторка та щочетверга.   
 
Для надання правової допомоги громадянам, які потребують соціального захисту при 2 міських та 11 районних управліннях юстиції діє 13 правових громадських приймалень з надання безоплатної первинної правової допомоги. Працівниками вказаних громадських приймалень надано 658 роз’яснень чинного законодавства. 
 
Наказом Головного управління юстиції від 24.07.2012р.  № 403  затверджено Порядок особистого прийому громадян в Головному управлінні юстиції у Чернівецькій області. Окремо, наказом Головного управління юстиції у Чернівецькій області від 13.09.2012р. № 486 затверджено Графік особистого прийому громадян керівництвом Головного управління юстиції у Чернівецькій області та Графік особистого прийому громадян посадовими особами структурних підрозділів Головного управління юстиції у Чернівецькій області. У звітному періоді ними було прийнято 396  громадян. Звернення стосувались питань працевлаштування, стягнення аліментів, одержання інформації з питань посвідчення документів, реєстрації народжень, заключення шлюбів з іноземцями тощо.
 
 З метою надання безоплатних консультацій громадянам, які потребують соціального захисту та підтримки,  Головним управлінням юстиції у Чернівецькій області наказом від 16.05.2012 № 117/0 «Про виїзні консультативні пункти Головного управління юстиції у Чернівецькій області» (із змінами) створено 13 виїзних консультативних пунктів за погодженням з керівниками нижчевикладених закладів.
 
 Такі діють при обласній науковій бібліотеці м. Чернівці, при Вижницькому районному Центрі зайнятості, при Глибоцькій селищній раді, Кельменецькій районній державній адміністрації, Кіцманському технікумі Подільського державного аграрно-технічного університету,   управлінні праці та соціального захисту населення Новоселицької райдержадміністрації, Новодністровській міській раді, комунальному закладі «Хотинській спеціальній загальноосвітній школі-інтернат №2» та інших.
 
Відповідно до Графіку роботи виїзних консультативних пунктів,   в.о. начальника Головного управління юстиції у Чернівецькій області Беженарем М.Д. , заступником начальника управління Безрядіним О.В., начальником реєстраційної  служби Ніколаєвич Т.Г.  та начальником управління державної виконавчої служби Бушкевичем А.В. під час здійснення виїзних консультативних пунктів було надано 60 консультації  громадянам.
 
В основному громадяни зверталися з питань прийому-звільнення громадян, оформлення допомоги на дитину, складення заповіту, створення громадських організацій та ін.
 
  Запити до Головного управління юстиції щодо одержання публічної інформації з питань правової роботи впродовж 1 півріччя 2013 року відсутні.
 
 Наказом Головного управління юстиції від 29.09.2012 № 514 „Про запровадження «ліній довіри”, при Головному управлінні юстиції запроваджено 5 таких ліній:
 
 з питань діяльності Головного управління юстиції та його територіальних органів;
 
з питань діяльності нотаріату;
 
 з питань діяльності органів державної виконавчої служби;
 
 з питань запобігання та протидії корупції в органах юстиції області;
 
 з питань діяльності реєстраційної служби.
 
 З метою підвищення ефективності правової обізнаності населення області, роз’яснення конституційних прав і свобод людини і громадянина та засобів їх захисту, в Головному управлінні юстиції діє телефон „гарячої лінії”, на яку протягом 1 півріччя 2013 року звернулося 55 громадян. Наказом Головного управління юстиції у Чернівецькій області від 10.01.2013 № 09 затверджено Графік участі  керівництва у прямій „гарячій” телефонній лінії Головного управління юстиції у Чернівецькій області на 2013 рік.
 
 Наказами Головного управління юстиції від 19.01.2012 № 07/0 (із змінами) та від 01.04.2013р. № 30/о „Про забезпечення оперативного поповнення інформацією та вдосконалення функціонування веб-сайту Головного управління юстиції у Чернівецькій області» визначено відповідальних працівників в структурних підрозділах Головного управління юстиції за подання та наповнення рубрик за напрямками виконуваних повноважень. За станом на 27.06.2012 на веб-сайті Головного управління юстиції  uprjust_cv@list.ru розміщено такі рубрики з питань правової роботи:
 
 «Графік особистого прийому громадян посадовими особами. Виїзні прийоми громадян»;
 
 «Громадські приймальні»;
 
 «Правова робота»;
 
«Публікації щодо роз’яснення законодавства»;
 
 «Номативно-правові акти Головного управління юстиції у Чернівецькій області»;
 
«Безоплатна правова допомога»;
 
 «Офіційне видання «Офіційний вісник України»;
 
 «Новини», в якій, в тому числі, розміщується інформація про проведену роботу.
 
 Функціонує підрубрика «Відділ реєстрації нормативно-правових актів, систематизації законодавства, правової роботи та освіти» рубрики «Структура, режим, напрямки роботи відділів та секторів Головного управління юстиції у Чернівецькій області».
 
 Працівниками Головного управління юстиції налагоджено співпрацю з місцевими засобами масової інформації: радіомовленням, телебаченням, друкованими періодичними виданнями.
 
 За сприяння Головного управління юстиції у Чернівецькій області спільно та Чернівецькою обласною організацією Союзу юристів України створено газету «Новини від юстиції».
 
У звітному періоді було здійснено 109 виступів працівниками Головного управління юстиції (1 півріччя 2012 р. – 95), з яких  67 – у друкованих засобах масової інформації (1 півріччя 2012 р. – 58), 42  по обласному радіо (1 півріччя 2012р. – 57). 
 
Робота територіальних управлінь юстиції щодо стану організації і проведення правової роботи
 
Кількість територіальних управлінь юстиції в області становить 13, з них 11 районних та 2 міських управління юстиції.
 
За звітний період територіальними управліннями юстиції здійснено  66 перевірок стану організації та проведення  правової роботи в територіальних органах міністерств, інших центральних органах виконавчої влади, місцевих державних адміністраціях, їх управліннях, відділах, державних підприємствах, в установах, організаціях, з них: в державних підприємствах, установах, організаціях - 33, в місцевих державних адміністраціях – 19, в територіальних органах центральних органів виконавчої влади – 14. В тому числі здійснено 18 спільних перевірок та 1 контрольна.  Під час здійснення перевірок стану правової роботи виявлено 184 порушень чинного законодавства. 
 
За наслідками проведених перевірок територіальними управліннями юстиції надавались письмові рекомендації щодо вдосконалення правової  роботи та вжиття необхідних заходів для усунення виявлених недоліків. Результати перевірок розглядалися  на  оперативних нарадах з керівниками перевірених підприємств, установ, організацій. Контролюється виконання рекомендацій та одержання відповідей.
 
Впродовж  1 півріччя 2013 року надіслано 59 рекомендацій по усуненню недоліків, із них виконано 59. Ряд територіальних управлінь юстиції за наслідками здійснених перевірок узагальнили та розповсюдили позитивний досвід стану організації правової роботи (Герцаївське – 2, Хотинське – 1, Сокирянське – 1, Заставнівське – 2, Кіцманське - 1). Під час перевірок  працівниками управлінь юстиції надавалась практична і методична допомога працівникам юридичних служб суб’єктів, що перевірялися.
 
Так, Чернівецьким міським управлінням юстиції з початку року було здійснено 6 перевірок, зокрема перевірено стан правової роботи в  квартирно-експлуатаційному відділі м.Чернівці; ДП Чернівецький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою; Чернівецькому державному спеціалізованому будівельно-монтажному управлінні по газифікації; Чернівецькому регіональному управлінні державної спеціалізованої фінансової установи «Державний фонд сприяння молодіжному будівництву», Чернівецькому міському центрі зайнятості; Чернівецькій міській державній лікарні ветеринарної медицини.
 
Найбільш типовими недоліками, що виявлялися під час вказаних перевірок були: невідповідність ведення діловодства Типовій інструкції з діловодства; низький рівень роботи з правової освіти працівників підприємств, установ та організацій; низький рівень ведення претензійно-позовної роботи; відсутність номенклатури справ; недотримання порядку та оформлення розпорядчих документів тощо.
 
Сторожинецьким районним управлінням юстиції перевірялися ДП «Сторожинецьке лісове господарство, управління державної казначейської служби у Сторожинецькому районі управлінні освіти, сім'ї, молоді та спорту Сторожинецької районної державної адміністрації, районний відділ Головного управління Держсанепідслужби у Чернівецькій області та філія «Сторожинецький автодор» ДП «Чернівецький облавтодор».
 
 Під час перевірок стану правової роботи у вищезазначених установах виявлено такі порушення чинного законодавства, а саме: видання наказів (розпоряджень) із не дотриманням вимог Типової інструкції з діловодства; відсутність ознайомлень працівників з наказами (розпорядженнями) про прийняття, звільнення, надання відпусток, накладення дисциплінарних стягнень та інших; порушення вимог Типових правил внутрішнього трудового розпорядку для робітників і службовців підприємств, установ, організацій в частині не дотримання строків при складанні графіку відпусток працівників управління (до 5 січня поточного року); відсутність книги наказів з кадрових питань; не оформлені наказом питання організації та ведення договірної роботи, не визначені відповідальні особи за реєстрацію договорів, їх зберігання, здійснення експертиз та контролю за їх виконанням.
 
 Глибоцьким управлінням юстиції перевірялось управління Державної казначейської служби України у Глибоцькому районі; відділ культури і туризму Глибоцької   райдержадміністрації; державна районна лікарня ватерної медицини у Глибоцькому районі;  управління агропромислового розвитку  Глибоцької райдержадміністрації.
 
     Протягом звітного періоду за наслідками перевірок було виявлено порушення Типової інструкції з діловодства, Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту України від 29.07.1993 № 58 тощо.
 
Вижницьким районним управлінням юстиції здійснено  перевірки в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації; Вижницькій державній лабораторії ветеринарної медицини, відділі містобудування та архітектури райдержадміністрації та інші.
 
 Під час здійснення перевірок було виявлено такі порушення норм чинного законодавства, а саме: пп. 4 п.11, пп.17 п.11, пп.8 п.11 Загального положення про юрслужбу, ст..10 ЗУ «Про відпустки», Типової інструкції з діловодства в частині, що стосується питань оформлення та видання розпорядчих документів тощо.
 
 За результатами перевірок вносилися рекомендації направлені на зміцнення роботи юридичних служб та усунення виявлених недоліків, проконтрольовано одержання відповідей.
 
Основною формою підвищення рівня знань працівників юридичних служб залишається постійно-діючий семінар. Так,  територіальними управліннями для юрисконсультів проведено 63 семінарів та 33 для інших категорій працівників. На семінарах проводиться вивчення актуальних питань трудового, земельного, податкового, пенсійного законодавства тощо. До участі в семінарах залучалися працівники юридичних відділів апарату райдержадміністрації, юридичних відділів управлінь Пенсійного фонду у районах, управлінь Держкомзему у Чернівецькій області, податкових органів та інших служб.
 
 
 
В.о. начальника Головного управління
юстиції у Чернівецькій області                                                                                М.Беженар
 
 
 

 
АНОНСИ ПОДІЙ
12 12 2018

14:00 Правовий брейн-ринг "Я маю право"

   
далі...
10 12 2018

11:00 урочисте відкриття Всеукраїнського тижня права н...

 
далі...
31 07 2018

02.08.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.Грушевськ...

02.08.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.Грушевського, 1 каб.332 (зала селекторних нарад Чернівецької обласної ради) відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргми: ТзОВ "Гіпербуд" на рішення про відмову у державній реєстрації № 41615242 від 14.06.2018 р. ДобкиО.Г.; ПАТ "Національна суспіль
далі...
13 07 2018

16.07.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Коханов...

16.07.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Кохановського, 7 відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргою Антощук В.В. на дії державного реєстратора Миронюк Я.Ф. 
далі...
18 06 2018

21.06.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Коханов...

 
далі...
ПОСИЛАННЯ

 

 

 

 

'

 


 

 

 

 



  



   

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА





www.legalaid.gov.ua/ua/konkursadvokativ/ shostyi-konkurs


 

Скайп відділу державної реєстрації актів цивільного стану управління державної реєстрації Головного управління юстиції у Чернівецькій області