Чи потрібно реєструвати зміни до статуту Громадської організації у зв’язку із зміною її юридичної адреси? (Іван Шелест, Голова громадської організації «Захист»).
Відповідно до вимог ст. 13 Закону України "Про об'єднання громадян" відомості про місцезнаходження громадської організації є невід'ємною частиною її статуту.
Згідно ст. 13 цього ж Закону зміни до статутних документів зареєстрованих об’єднань громадян підлягають обов’язковій реєстрації.
Для зміни юридичної адреси керівник громадської організації звертається з заявою до управління юстиції, за місцем реєстрації громадської організації та має подати наступні документи:
1. Копію рішення статутного органу громадської організації про зміну юридичної адреси, засвідчену печаткою громадської організації.
2. Копію документа, що підтверджує право громадської організації, розміщуватися за новою адресою (договір купівлі - продажу приміщення, договір оренди, письмовий дозвіл фізичної особи - власника квартири та усіх осіб, що мешкають із ним і зареєстровані за цією адресо).
3. Статут громадської організації із внесеними змінами у 2-х примірниках;
4. Заповнену реєстраційну картку на внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться у ЄДР – форми № 4, засвідчену печаткою.
5. Оригінал свідоцтва про реєстрацію об’єднання громадян.
6. Оригінал статуту Громадської організації.
7. Оригінал свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи.
Провідний спеціаліст ГУЮ у Чернівецькій області ВІКТОРІЯ РОСКРУТ
Опубліковано в газеті "Версії" № 25 від 18 червня 2010 року