АРХІВ НОВИН
«Травень 2025 р. »
ПнВтСрЧтПтСбНд
2829301 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
Соціальний квартирний облік


ДОКУМЕНТИ  ДЛЯ  ВЗЯТТЯ  НА  СОЦІАЛЬНИЙ  КВАРТИРНИЙ  ОБЛІК

Постановою Кабміну № 682 від 23.07.2008 р. затверджено Порядок взяття громадян на соціальний квартирний облік, їх перебування на такому обліку та зняття з нього.

Взяття громадян на соціальний облік здійснюється за рішенням органу місцевого самоврядування за місцем проживання громадян, які мають право на отримання квартир, садибних (одноквартирних) жилих будинків з житлового фонду соціального призначення, після набуття ними повної цивільної дієздатності відповідно до Закону.

Для взяття на облік громадянин подає письмову заяву.
До заяви про взяття на облік додаються такі документи:
- довідка про місце проживання та склад сім’ї;
- копії документів, що посвідчують особу громадянина та членів його сім’ї;
- копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номера;
- копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім’ї на надання пільг під час взяття на облік;
- довідки про доходи громадянина та членів його сім’ї за попередній рік;
- відомості про вартість майна, що перебувало та перебуває у власності громадянина та членів його сім’ї за останні 5 років.

Громадянин без визначеного місця проживання звертається для отримання соціального житла до органу місцевого самоврядування за місцем свого перебування і у день звернення йому видається направлення на безоплатне тимчасове (до 6 місяців) проживання в тимчасовому притулку для дорослих.
Відсутність у громадянина документів, що посвідчують особу, не може бути підставою для відмови в наданні місця у такому притулку.

Рішення про взяття громадянина на облік або про відмову приймає відповідний орган місцевого самоврядування, не пізніше 30 робочих днів після надходження документів.

У разі прийняття рішення про взяття на облік орган місцевого самоврядування вручає/надсилає повідомлення громадянинові не пізніше 7 робочих днів після його прийняття.

Повідомлення про відмову надсилається не пізніше ніж протягом 3 робочих днів після прийняття такого рішення.
 
Начальник відділу Чернівецького міського управління юстиції Наталія Казимир
АНОНСИ ПОДІЙ
12 12 2018

14:00 Правовий брейн-ринг "Я маю право"

   
далі...
10 12 2018

11:00 урочисте відкриття Всеукраїнського тижня права н...

 
далі...
31 07 2018

02.08.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.Грушевськ...

02.08.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.Грушевського, 1 каб.332 (зала селекторних нарад Чернівецької обласної ради) відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргми: ТзОВ "Гіпербуд" на рішення про відмову у державній реєстрації № 41615242 від 14.06.2018 р. ДобкиО.Г.; ПАТ "Національна суспіль
далі...
13 07 2018

16.07.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Коханов...

16.07.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Кохановського, 7 відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргою Антощук В.В. на дії державного реєстратора Миронюк Я.Ф. 
далі...
18 06 2018

21.06.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Коханов...

 
далі...
ПОСИЛАННЯ

 

 

 

 

'

 


 

 

 

 



  



   

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА





www.legalaid.gov.ua/ua/konkursadvokativ/ shostyi-konkurs


 

Скайп відділу державної реєстрації актів цивільного стану управління державної реєстрації Головного управління юстиції у Чернівецькій області