Завдяки проведеній Міністерством юстиції України реформідецентралізації адміністративних послуг та передачі функцій державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, юридичних та фізичних осіб-підприємців місцевим органам державної влади та органам місцевого самоврядування, місцеві бюджети щомісяця наповнюються додатковими надходженнями коштів.
Відтак, за період часу з 1 травня 2016 року по 1 липня 2017 року суб’єктами державної реєстрації було перераховано:
1) адміністративний збір за проведення державної речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – близько 7 млн. грн.;
2) адміністративний збір за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а також плата за надання інших платних послуг, пов’язаних з такою державною реєстрацією – близько 250 тис. гривень.
Слід звернути увагу, що, окрім додаткових зарахувань до місцевих бюджетів, громадяни отримали небюрократичний та некорумпований сервіс державної реєстрації прав у цілій низці точок, які тепер легкодоступні будь-кому. Крім того, функції з реєстрації передані нотаріусам та іншим акредитованим суб’єкта, що сприяло виникненню конкуренції та підвищенню якості надання даних адмінпослуг.
Відділ взаємодії з суб’єктами державної
реєстрації та підвищення кваліфікації
державних реєстраторів Управління
державної реєстрації Головного
територіального управління юстиції
у Чернівецькій області
тел. 525984